Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2012

Ακροβατώ..



Ακροβατώ .. {Στίχοι : Γιούλη Τσουρεκά}

Ακροβατώ σ΄όλη μου τη ζωή
ούτε μια μέρα δεν έπαψα ν΄ακροβατώ..
σε ένα τεντωμένο σχοινί..
πάντα στο γκρεμό...
στην άκρη.. στα άκρα..
στο Μεταίχμιο...
Παρόρμηση.. Ακροβασία.. Ηδονή..

Ακροβατώ και πάω..
με το Συναίσθημα Πάντα.. Παντού..
Δίχως Λογική καμία...
δεν γουστάρω τους λογικούς..
με πιάνει αλλεργία.. στ΄αλήθεια..
πετάω φλίκτενες .. κακά σπυριά..

Ακροβατώ στην Αγάπη..
ώσπου ν΄αδράξω και την
ύστατη σταγόνα της...
σα διψασμένη καμήλα
στην ΄Ερημο Σαχάρα..

Ακροβατώ Αγάπη μου...
Ρουφάω... Νερό...
Βαθιές Ανάσες...
Κοιλιακές... βαθιές..
και πάω ..συνεχίζω..
προχωράω...

Ακροβατώ μαζί σου
σε μία κρυφή τρέλα
με άσβεστη τη φλόγα
της σιωπής μας..
μέσα στις άναυδες
Κραυγές του Πάθους..

Ακροβατώ ώσπου
να σβήσω.. να χαθώ..
σα σταγόνα στο δικό σου
Ωκεανό...
στο μπλε του μπουφάν σου..
στο πράσινο των ματιών σου..

Ακροβατώ αγάπη μου..
αφήνομαι στα μεγάλα χέρια σου..
κι αν με σκοτώσεις..
τι με νοιάζει..
αφού ακροβατώ..
χωρίς δίχτυ προστασίας..

Ακροβατώ καρδιά μου..
κι ό,τι περιέχει ...προστασία..
το σιχαίνομαι.. δίχτυα...
πλαστικές σακούλες ..
πλαστές αγάπες..
ψεύτικους έρωτες..
προσποιητούς Οργασμούς..

Ακροβατώ μάτια μου..
και σ΄αφήνω να με σκοτώσεις..
Αφού Σε Αγαπάω..
..Δεν Φοβάμαι..
Κάνε Το Αγάπη Μου..
Γιατί ΄Οχι ;!
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: