Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2010

Τρίτος Παγκόσμιος

Είναι στ' αλήθεια επώδυνο, πολύ σκληρό και ζόρικο,
απροκάλυπτα φανερό κι επικίνδυνο συνάμα,
Να Ζούμε ΄Ολοι Μας, το Τρίτο Παγκόσμιο Πόλεμο
τον Οικονομικό, μα και πολιτικά ...φασιστικό....
Οι ημέτεροι κι οι ιθύνοντες, σαν τάχα να μην γνώριζαν κι
απευθυνόμενοι ιστορικά και πάντοτε, στους Λαούς
τα βάρη όλα ρίχνουν, κι ανήξεροι, χλευάζονταν
σε ΄μας απευθυνόμενοι απαντούν..
Πληρώστε Εσείς, τα εργοστάσιά μας τώρα πια
αργούν και κλείνουν οσονούπω...

Ακάθεκτοι κι ανελέητοι εξακολουθούν την Ιστορία
οι κεφαλαιούχοι να προσδιορίζουν,  να διατάζουν
ως οι ισχυροί και ανά τους αιώνες πάντα,
με το Διαίρει και Βασίλευε, εμάς τους εργαζόμενους,
Αυτοί να Διοικούν ...

Κουράστηκα,  απόστασα κι εγώ ως εργαζόμενη, με
ένα μισθό όπως ΄Ολοι Μας, Χρόνια και Χρόνια και
σκέφτομαι πολλές φορές μονάχη,
τι νόημα έχει να εργάζομαι, το Στόχο Μου έχω χάσει,
το Μέλλον το αβέβαιο κι ανύπαρκτο,
τον εαυτό μου αισθάνομαι, στ' αλήθεια πλέον,
παρείσακτο και Η Σκέψη Μου Μόνο Τα Νιάτα,
Τα Νέα Τα Παιδιά ΄Ολου Του Κόσμου Αγκαλιάζει....

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ναι 3 παγκόσμιος πόλεμος Γιούλη έχεις δίκιο.

Γιούλη Τσουρεκα Juli Tsoureka είπε...

Σε ευχαριστώ ολόκαρδα Χρήστο! Με Τιμάς που διαβάζεις ό,τι συνθέτω μέσα στους προβληματισμούς μου και στις σκέψεις μου.. Να είσαι πάντα Υγιής και Δυνατός!