Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2012

Μέσα στα Χέρια σου..



..Μέσα στα χέρια σου.. {στίχοι : Γιούλη Τσουρεκά}

Μέσα στα χέρια σου κρατάς το Κόσμο μου...
κρατάς τη σκέψη μου.. τη φαιά ουσία μού..
κρατάς ό,τι ονειρεύομαι, ότι φαντάζομαι..
ό,τι σκέφτομαι για κάθε Τι που συμβαίνει γύρω μου..
κρατάς τους προβληματισμούς μου.. τις ανησυχίες μου..
κρατάς τις αγωνίες μου... τα θέλω μου.. τα μπορώ μου..
Μα δεν κρατάς τα "αδυσώπητα" Πρέπει...

Κρατάς την Ελευθερία μου που καλπάζει αχαλίνωτη..
κρατάς το τρέξιμό μου ..για να μην έρθω κοντά σου..
κρατάς την προσμονή μου.. την προσδοκία μου..
κρατάς την υπομονή μου.. την επιμονή μου.. την αξίωσή μου..
Μα δεν Κρατάς τα Ταξίδια μου...
Κρατάς μόνο τα ταξίδια της σκέψης μου
για ό,τι είναι απαγορευμένο και το έχω ορίσει μόνον Εγώ..
Κρατάς το τιμόνι της Ζωής μου ίσια, σταθερά μπροστά και
πολύ δυνατά για ν΄αποφύγουμε τη Μετωπική..
Μα δεν κρατιέται με τιμόνι η Μετωπική ...
έχει ήδη επέλθει στη Ζωή μας εδώ και πολύ Καιρό...
Κρατάς την κατανόηση, την εκτίμηση, το σεβασμό..
κρατάς την αλήθεια, το ψέμα, την ειλικρίνεια, το συμβιβασμό..
κρατάς τη συγκατάβαση, σε μιαν αγάπη ατέρμονη..
κρατάς τη ζήλεια, το θυμό, την οργή, την τσαντίλα σου..
την πνίγεις ρε γαμώτο σε ανίερη, βαθειά σιωπή δίχως τέλμα..
Κρατάς τα αισθήματα, την Αγάπη, την τρέλα, το τσαμπουκά σου..
Κρατάς ό,τι γουστάρω, ερωτεύτηκα και μ΄αρέσει σ΄εσένα..
Κρατάς ένα μεγάλο, πολύτιμο, σπουδαίο αγαθό που πιστεύεις..
που ασπάζεσαι ... Κρατάς την Ελευθερία Σου Αλυσοδεμένη ..
αλύπητα, ανελέητα..
Κρατάς και τη Δική Μου Ελευθερία.. Κρατάς ό,τι Λατρεύουμε
κι οι Δυό μας με Πάθος...
Κρατάς όλα όσα λατρεύουμε και παθιαζόμαστε....
που θα πάει αυτό ρε γαμώτο ;!
Κρατάς Ολόκληρο το Κόσμο μου στα Χέρια Σου..
αλλά Κράτα τον γερά, μην τον αφήνεις που να πάρει...!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια: