Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2012

Χρονογράφημα.. Μία Πρόσκληση.. (Αφιερωμένο στη φίλη μου Σοφία Ισαακίδου)



Φίλες και Φίλοι μου αγαπημένοι.. ναι μεν πολλά τα προβλήματα κι οι προβληματισμοί μας, αλλά, λόγω του κ δεν θέλω να σας έχω στο πολύ το ..λα μινόρε (χαμηλές νότες) και για να πάει καλά η βδομάδα που αρχίζει να κυλάει σε λίγες ώρες από τούδε .. σας γράφω μία ωραία ιστοριούλα που έχει να κάνει με ..Πρόσκληση ..σε γεύμα.. σε βόλτα.. Για Πάμε λοιπόν να δούμε τα τεκτενώμενα.. Ωραία λοιπόν που΄ναι τα σύννεφα.. Χοντρομπαμπακάτα, να πούμε, έτσι κάνει ο ήλιος και τραβάει σταγόνα τον υ
δρατμό, τα γνέθει σιγά σιγά τ΄απλώνει ταντέλα πάνω στο ατλάζι του, ύστερα τα παχαίνει, μέχρι που έρχονται και χοντραίνονται λες και πουλάνε εδώδιμο χονδρικώς και στο τέλος τα πιάνει να ξεθυμάνουνε και σου ρίχνουνε κάτι αγριομπόρες μέχρι ένα πιατάκι του καφέ η κάθε σταγόνα.. Μυρίζει λοιπόν η γης πρωτοβρόχι, βγαίνουν τα σαλιγκάρια στην τσάρκα και ..τσακ... ενώ αμέριμνη ανηφορίζω το Κόμβο Κηφισσίας .. πέφτω πάνω σε γνωστή φυσιογνωμία.. Χαρές, γέλια, αγκαλιές, φιλιά.. πάμε μου λέει ..για μία βόλτα;; είσαι;; είμαι ρε μάγκα του λέω.. αλλά έχουμε χαθεί σα τις βελόνες μεσ΄στ΄άχυρα πολύ καιρό τώρα και δεν κολλάει πάλι η φτιάξη.. και σου και μου και του...αλλά λέω ρε φίλε μου δεν είμαι και τόσο σκάρτη να με πιάνουνε.. κορόϊδο.. άνθρωπος είμαι μωρέ αδελφάκι μου, δεν είμαι νοικιασμένο ποδήλατο.. νομίζω;! ..Μόνο που τώρα τα Σύννεφα βαρύνανε και λέω να την κάνω με ελαφρά..!! Γεια χαραντάν μάγκες.. να μας δούμε όλοι αναμετάξυ μας στη Πανεργατική της Τετάρτης και να μην κάνουμε άλλο την ..κορόϊδα και ..τουμπεκί ψιλοκομμένο.. γιατί ..στο τέλος θα μας κατεβάσουν ό,τι δεν μας έχουν κατεβάσει ακόμα .. και εμείς.. δεν είμαστε.... πρίγκιπες να το κάνουν ...γαργάρα τα μέσα ενημέρωσης..!! ΄Ετσι, χάθηκε το γεύμα και η βόλτα.. μας έμεινε το ..τρακάρισμα.. ΄Οσο για ..καφέ ..Ούτε λόγος να γίνεται..! Σε όλη τη φάση και τη φτιάξη, ακόμα τον προηγούμενο πίνουμε μωρέ αδελφέ μου.. κι είναι και πικρός..!! Ορέ ..ντουβάρ ..που λένε και οι ..γάλλοι...!! Στο επανειδείν με ..χιουμοράκι..!! Σας φιλώ σταυρωτά και κατάμουτρα..!! Α ϊ λοβ γιου μπέ ί μπι.. Σοφάκι.. μου έδωσες έναυσμα.. Για Σένα Ρε Φιλεναδάρα μου Αφιερωμένο..!! .. ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια: