Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2012

Κόκκινη Τουλίπα..


Κόκκινη Τουλίπα {στίχοι : Γιούλη Τσουρεκά}

Κόκκινη Τουλίπα κλειστή, σα στρείδι..
κόκκινη του πάθους, φωτιά.. 
φλογερή, απέριττη, ανεπιτήδευτα μοναδική..
Κόκκινη Τουλίπα στη καρδιά ψυχρή..

Φαντάζομαι, ονειρεύομαι εκτάρια 
από καυτές κόκκινες τουλίπες..
να κυλιέμαι επάνω τους..
να χαϊδεύω το κορμί μου
στις κόκκινες τουλίπες
που φύτεψες για μένα μόνο..

Ζεστή Καρδιά, Κόκκινη Τουλίπα μου
έλα μία νύχτα μόνο..
σε προσμένω..
Θα΄χω νερό να πιεις
να ξεδιψάσεις..
Κόκκινη Τουλίπα μου..
ψυχρή καρδιά..
όχι πια.. πονάει .. το Κόκκινο..

Κόκκινη Τουλίπα στη μάχη
του ΄Ερωτά μας.. του μοναδικού..
κύλησε μαζί μου
στο απέραντο χωράφι της Ηδονής..
Κόκκινη Τουλίπα μην χαθείς..

΄Ηρθες στη ζωή μου τόσο ξαφνικά
Κόκκινη Τουλίπα μου..
μην αποχωρίζεσαι μακρυά..
Κόκκινη Τουλίπα είμαι και
θα μαραθώ...
σαν τα δυό πράσινα σου μάτια..
σαν τους βλαστούς σου
Κόκκινη Τουλίπα μου..
έστω στο ΄Ονειρό μου να τα δω...

Κόκκινη Τουλίπα .. σ΄αγαπώ..
μακρυά σου ..
ξεραίνομαι, καίγομαι..
μέσα στα ερείπια
της Ψυχής μου Ζω....

1 σχόλιο:

marie είπε...

Πανέμορφοι στίχοι.. Την καλησπέρα μου!