Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2013

Τα χέρια μου... στα χέρια σου....



Τα χέρια μου... στα χέρια σου... {Στίχοι : Γιούλη Τσουρεκά}

Χθες βράδυ ονειρεύτηκα αγάπη μου..
πως είμαστε μαζί.. όχι ..μακρυά ..κι
ας σ΄αγαπάω... Μαζί..σφιχτά πιασμένοι
απ΄το χέρι.. σε ένα άγνωστο μέρος..
Δάσος με πυκνόφυλλα, πανύψηλα
δένδρα... κάθε λογής δένδρα...
όχι Εδώ... μακριά...
Αμαζόνιος θαρρώ...
με το ένα σου χέρι,
παραμέριζες τα κλαδιά
των δένδρων.. μονοπάτι ν΄ανοίξεις
να διαβούμε μαζί .. δίπλα δίπλα..
και με το άλλο σου χέρι
κρατούσες το δικό μου..
τόσο πολύ σφιχτά,
σαν κάτι να φοβάσαι..
μήπως φύγω;!
Σφιχτά με κρατούσες αγαπημένε
ηλιοκράτητέ μου ΄Ερωτα,
μα κι απαλά.. ένα άγγιγμα σου..
ελαφρύ σα χάδι σε μάγουλο μωρού..
ένοιωθα τρυφερά να με θωπεύεις
πάνω στη παλάμη μου.. και ...
να προχωράμε μαζί πλάϊ - πλάϊ...
Χέρι Με Χέρι ..
στο Δύσβατο Μονοπάτι του
Πυκνού ΄Αγριου Δάσους..
του Δάσους που ποτέ δεν
θα πάμε Μαζί...
στον απέραντο, εξωτικό Αμαζόνιο..
..χαλάρωνε το χέρι σου...
..μούδιαζε το δικό μου Χέρι...
και μετά.. άνοιξα τα μάτια..
έψαχνα τα κλαριά των μεγάλων,
σπάνιων, καταπράσινων δένδρων..
...άνοιξα θεόρατα, τα πελώρια
απορημένα μάτια μου.. και είδα..
έναν λευκό τοίχο...
Ζητούσα τη ζεστασιά σου...
τη ζεστασιά, το μοναδικό άγγιγμα
του Χεριού Σου..
μέσα στο δικό μου λιγνό, μικρό,
μονάχο Χέρι.....
..επέστρεψα στη Πραγματικότητα
Αγάπη Μου....
δεν κρατούσες στο Χέρι Σου
το δικό μου Χέρι....
..Είχα Ξυπνήσει....
Καλημέρα....
..σ΄αγαπώ...
κι ας είσαι μακρυά μου.......
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: