Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2013

Απάντηση Σιωπής........



Απάντηση Σιωπής ... {Γιούλη Τσουρεκά}

Δένεται με σχοινιά η Αγάπη;
Περιφέρομαι στις άκρες των
απόκρημνων βράχων και με ψάχνεις..
με αναζητάς, ενώ με δένεις, με κρατάς,
..συναισθηματική ομηρία...
ποιος σου είπε, πως, δένεται
η Αγάπη με σχοινιά κι αλυσίδες;!
Περπατώ μέρα μεσημέρι ανάμεσα
στα περίπτερα της απόγνωσης..
στα ανοιχτά κιόσκια της Πανεπιστημίου..
ξέρεις, εκεί που οι μικροπωλητές πουλούν
τις εφημερίδες και τα περιοδικά..
Απόγνωση στ΄ απομεσήμερο,
εφιάλτες τα όνειρά μου..
Δειλινά του ΄Ερωτά μου..
κι εγώ δεμένη με σχοινιά,
αιώνια δεσμευμένη, απεγνωσμένη,
πειθαρχημένη στον Δέσμιο ΄Ερωτά σου..
Περνάω καλά δεμένη όμως.. στο λέω..
Μην Ανησυχείς.. είμαι καλά.. όμως
μπορώ να Ουρλιάξω να μ΄ακούσεις
πως, ναι, είναι αδύνατον να δεθεί
ο Έρωτας μ΄αλυσίδες και σχοινιά.. κι
όμως σιωπώ.. κρυμμένη σε ένα
πελώριο όστρακο, στο βάθος του
Ωκεανού της πονεμένης Ψυχής μου..
Κι Εκεί, στο βάθος της θάλασσας μου,
μαθαίνω τα τραγούδια των κοραλλιών,
των όστρακων, των ψαριών, ακόμη και
των σφουγγαριών που ρουφούν θαρρείς
τις εκτενείς σκέψεις μου για Σένα..
Περίμενέ με αγαπημένε μου..
Θα΄ρθω να σου φέρω τα τραγούδια
όλων των ζωντανών οργανισμών
της απέραντης θάλασσας της Ψυχής μου..
με έναν ΄Ορο.. Να Με Λύσεις ...
Ξέρεις γιατί...
΄Οχι αγαπημένε μου... Αρνούμαι ...
Δεν δένεται ο ΄Ερωτας με σχοινιά....
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: