Παρασκευή 22 Μαρτίου 2013

Το αγριολούλουδο της Αγάπης... {Γιούλη Τσουρεκά}



Το αγριολούλουδο της Αγάπης... {Γιούλη Τσουρεκά}

..είναι ατέλειωτες μέρες και νύχτες τώρα,
που νιώθω, πως, σα να΄γειρε η μέρα 
στη ζωή μου, σα να σουρούπωσε.. 
σχεδόν σκοτείνιασε..
Τελικά όμως, να που είμαι Εδώ,
κοντά σας.. Κοντά Σου.. 
μα και τόσο πια μακρυά σου,
κι αντέχω.. αναπνέω, μυρίζω, αισθάνομαι και
ναι, θέλω να στολίζω τα ΄Ονειρά μου
με τα μαγικά, πολύχρωμα χρώματα
του Δειλινού.. όπως σήμερα...
Την προηγούμενη Πανσέληνο την έχασα,
γιατί χάθηκες εσύ απ΄τη ζωή μου..
έτσι ξαφνικά...
Μα να, τώρα πάλι περιμένω το
Καινούργιο Φεγγάρι, για να κάνω
μία μεγάλη Ευχή, από καρδιάς, από ψυχής,
μία νέα αρχή, με χρώματα, αρώματα,
πολλά λουλούδια διάσπαρτα,
να τα ονειρεύομαι να φυτρώνουν
στις εύφορες κοιλάδες των Ψυχών μας..
τη Δική Σου.. και τη Δική μου...
έτσι Απόλυτα Σιωπηρά.. να φυτρώνουν,
να μεγαλώνουν δυναμικά και
ν΄ανθίζουν μέσα στη πανδαισία
των χρωμάτων μας, αυτών που
κουβαλάμε στο ασπρόμαυρο της
καθημερινότητας, της σκληράδας
του Κόσμου, των ματαιόδοξων,
των αδηφάγων, των παραμυθιασμένων
πως η ζωή είναι αιώνια, μα
είναι τόσο μικρή.. και λίγη..
όχι ρηχή.. Ποτέ.. Μικρή Είναι Καλέ μου...
Δεν αναβρύζει πια ο ΄Ερωτας
στο κορμί μου, δεν σχηματίζει χειμάρρους
που σπάνε θεόρατα φράγματα, μα
δεν πειράζει, ίσως είναι καλύτερα έτσι...
Γλυτώνω και τη ..λάσπη.. Δεν την αντέχω..
.. πως ν΄αντέξω να σ΄αγαπώ και να
μην σ΄έχω; ... να ψάχνω στις
σπηλιές της ψυχής σου, μία σου
σκέψη, μία σου λέξη..
δεν είναι πως δεν θέλω,
το αντίθετο μάλιστα.. Θέλω Πολύ..
μα δεν είμαι Αρχαιολόγος Ψυχών..
είμαι Γυναίκα και το Καυχώμαι μάτια μου...
Στο κάτω - κάτω, υπάρχουν και τα
ρυάκια που σιγοτραγουδούν ανάμεσα
στα πολύχρωμα αγριολούλουδα,
μίας επαναστατικής ΄Ανοιξης,
με απόντες, δίχως λέξεις, δίχως λόγια,
δίχως Σημαίες και Λάβαρα....
Αγριολούλουδα "κρυμμένα" στην
ανύπαρκτη ΄Ανοιξη των άδοξων
Ερώτων στα βρώμικα στενά
μίας άτυχης συνάντησης
με πλαστικά λουλούδια, ρηχά λόγια,
πλαστικά συναισθήματα... Τι κιτς..!
΄Εφυγα καρδιά μου, μήπως και
σ΄ανταμώσω στους δροσερούς
πανσέδες εκεί επάνω στο δρόμο
με τους υπαίθριους ανθοπώλες... {Γ.Τ.}

Δεν υπάρχουν σχόλια: