Δευτέρα 11 Μαρτίου 2013

..ένα γράμμα χωρίς αποδέκτη... {Γιούλη Τσουρεκά}


..ένα γράμμα χωρίς αποδέκτη... {Γιούλη Τσουρεκά} ..γράφτηκε 20 Φλεβάρη 2013.. από Ψυχής.

..ακόμα και η σιωπή έκρυβε οικειότητα όχι αμηχανία..
Το΄χεις νιώσει ποτέ αυτό;!
Να μην μιλάς με κάποιον κι όμως να επικοινωνείς...
Να συμφωνείτε ακόμα και σ΄αυτό... Στην διατήρηση της σιωπής..
Καρδιά μου, μου λείπει η παρουσία σου...
οι στιγμές μας... περισσότερο οι λίγες φορές που έβλεπες 
τι - βι και μου κρατούσες το χέρι για πολλή ώρα....
..να΄ ρθεις όταν το θέλεις αληθινά.. όταν το αποζητήσει
ο νους και η ψυχή σου....
..δεν υπάρχει "δικό μου".. δεν υπάρχει ..εγώ.. αλλά Εμείς...!
Θα΄ μαι κοντά σου όταν με θες....
Ξέρω και σε νιώθω..... γι΄ αυτό κι αντέχω Μέσα Μου...
...όπως αγχώνεσαι κι εσύ, κι εγώ αγχώνομαι ...
σε σκέφτομαι σε ό,τι σε εμπεριέχει...
΄Ελα, όταν νιώσεις πως θέλεις ν΄ανταμώσουμε..
έτσι απλά, γλυκά, αυθόρμητα... απρόβλεπτα....
...μιλάμε... και οι σιωπές μας μιλούν....
είμαι πολύ ερωτευμένη.... αθεράπευτα.... άμετρα...
κι είμαι εδώ..."κοντά σου".....Χίλιες Σιωπές Να Μ΄Ακούς....

Δεν υπάρχουν σχόλια: