Τρίτη 14 Μαΐου 2013

..όσο κι αν ψάξεις... {Γιούλη Τσουρεκά}



..όσο κι αν ψάξεις... {Γιούλη Τσουρεκά}

΄Οσο κι αν ψάξεις να με βρεις
στις απόμερες γωνιές των δρόμων,
εκεί που συναθροίζονται 
οι άνθρωποι καθώς διαδηλώνουν,
εκεί που συνηθίζω να περιφέρομαι 
αμέριμνη, μόνη συνήθως, αφήνω 
τη παλιοπαρέα για να σκέφτομαι 
με τον εαυτό μου και τα λάθη μου,
να σέρνω τα βήματά μου, να χτυπώ
πάνω στα χαλασμένα πεζοδρόμια
τις μύτες των παπουτσιών μου
από τα νεύρα μου, γιατί όλα γύρω
είναι απελπιστικά χαώδη, χάλια
αδιόρθωτα με τους γλοιώδεις
που πέσαμε πάνω τους σα
χαζές μύγες στο σκατό.. μη χάσουμε!!
Ούτε στα κιόσκια θα με βρεις
καθότι αν και απεγνωσμένη,
όπως ξέρεις, δεν φουμάρω ..
Ούτε τα μεσημέρια μην ψάξεις
στη μεγάλη Λεωφόρο κοντά στα
στέκια τα παλιά, νυστάζω και
βαριέμαι απερίγραπτα πολύ, μα
σαν γυρίζω σπίτι δεν κοιμάμαι..
Εφιάλτες τα ΄Ονειρα μου,
ούτε εκεί θα με βρεις βαμπίρ
γίνομαι και ξεσκίζω τις σάρκες μου..
΄Οσο κι αν ψάξεις ούτε στα δειλινά
θα με βρεις.. γιατί τα δειλινά είναι ο
περίπατος των ερωτευμένων,
οπότε Μεγάλε, γράψε ..Απούσα!
Περνάω καλά όμως κι ας είναι
όλα γύρω μαύρα κι άραχνα.
Τους τα "χώνω", τους τα λέω
μεσ΄στα μούτρα και δεν με νοιάζει.
Ξέρεις τι ωραία είναι η ζωή
έξω από το σπίτι;!
Μην ανησυχείς λοιπόν γιατί
ο δικός μου λατρεμένος
προορισμός είναι η Θάλασσα.
Εκεί θα με βρεις αν με ψάξεις..
Κρυμμένη μέσα σε ένα όστρακο
στο βάθος της απέραντης
γαλαζοπράσινης θάλασσας
ένα καλοκαιρινό γιόμα,
μέσα στην απεραντοσύνη
της ηρεμίας, της γαλήνης,
στην έρημη ακτή της καρδιάς μου.
Εκεί μαθαίνω τα τραγούδια των γλάρων,
των κοχυλιών, των κοραλλιών,
δίχως να λογαριάζω το Χρόνο.
΄Οσο κι αν με ψάξεις,
ο Χρόνος έχει για μένα
παγώσει Οριστικά κι Αμετάκλητα.
Τραγούδια της Θάλασσας
μαθαίνω μόνο και μ΄αρέσει
και μου ταιριάζει ασφαλώς..
Περίμενε με αν θες,
πηγαίνω να στα φέρω... {Γ.Τ. ~ 15/5/2013}

Δεν υπάρχουν σχόλια: