Σάββατο 6 Ιουλίου 2013

Ακροβατώ .... {Γιούλη Τσουρεκά}


Ακροβατώ .... {Γιούλη Τσουρεκά}

Ακροβατώ σιωπηλά στο κενό
των ψεύτικων, μάταιων υποσχέσεών σου..
έπεσα στη δίνη του έρωτά σου,
παραπλανήθηκα στους ανέμους
των ακατάπαυστων λόγων σου
μα μένω πιστή αμετανόητη κι ανόητη συνάμα..
Ακροβατώ και ξελογιάζομαι με ατέλειωτες σκέψεις,
με φρούδες ελπίδες τις ατέλειωτες νύχτες
σαν την αποψινή που είσαι μακρυά μου
απέχεις, αρνείσαι, λυτρώνεσαι
ως ιεραπόστολος και μόνος
με επίπλαστη συντροφιά την συγκατάβαση σου..
Ακροβατώ ανυπεράσπιστη, μόνη ανάμεσα
σε Ουρανό και Γη.
Ακροβατώ αφρούρητη, δίχως κάστρα,
δίχως καταπέλτες Κερκόπορτες, δίχως
άλλοθι για τα λάθη μου..
Ναι ακροβατώ, έχω αντιρρήσεις είμαι κατά
της παρηγοριάς, της λησμονιάς, της μιζέριας.
Ακροβατώ κι αρνούμαι κατηγορηματικά πως,
ναι, ίσως και εγώ να είμαι παιδί
ενός κατώτερου θεού.. και ποιου τάχα θεού;!
Τον είδε κανείς σας;! Ειδοποιήστε με ..
Ακροβατώ ξέροντας πως για σένα
ήμουν μόνο μία Νύχτα..
χωρίς Πανσέληνο, χωρίς Αστέρια,
έτσι δεν με είδες και δεν σε είδα..
Ακροβατώντας στο ΄Αγνωστο Αγάπη μου... {Γ.Τ.}

Δεν υπάρχουν σχόλια: