Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2013

Το "κάδρο".... {Γιούλη Τσουρεκά ~ 29/11/2013}


Το "κάδρο".... {Γιούλη Τσουρεκά ~ 29/11/2013}

Όλα στο "κάδρο" πλαισιωμένα 
καλά κλεισμένα, περιορισμένα,
προφυλαγμένα απ΄το 
status την αληθινή εικόνα μας, 
ή την επίπλαστη, τη ψεύτικη,
την άδεια, την ψυχρή.
Βλέπεις καρδιά μου, 
άλλο το "Φαίνεσθαι" κι
άλλο το "Είναι".
Αυτά τα δύο τα χωρίζουν
εκατομμύρια μίλια.
Πως να ενώσεις;!
Αδύνατον σου "Λέω".
Είναι παράλληλα Σύμπαντα.
Γι΄αυτό, μου υπόσχομαι πως,
από εδώ και πέρα να
είμαι πιο προσεχτική.
Να Αγαπάω, Να αγαπάω
πάρα πολύ, μα αν γίνεται,
παρακαλώ σας, βγάλτε μου
το μαύρο μαντήλι από τα μάτια.
Οι καθαρές ψυχές,
δεν χρειάζονται δεμένα
μάτια με το Μαύρο.
Αδικία.
Ας μαζέψω για άλλη μία
φορά τα κομμάτια μου...
Ό,τι ξέχασα από ΄δω και
από ΄κει..!
Ψάχνω παντού μάτια μου.
Τον Εαυτό μου ψάχνω
να βρω που τον "παράτησα"
τον "ξόδεψα" μονάχο
σε άγνωστους Παράλληλους.
Κάδρο, Πλαίσιο,
Κλειστό περιφραγμένο,
περιφρουρημένο ψέμα,
στολισμένο με
κόκκινες γιρλάντες..
Τι Ματαιοδοξία.. {Γ.Τ.}

Δεν υπάρχουν σχόλια: