Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2013

Για μία γλυκιά καληνύχτα ... {Γιούλη Τσουρεκά}


Για μία γλυκιά καληνύχτα ... {Γιούλη Τσουρεκά}

~ Κάποιοι με λέν΄ αθεράπευτα ρομαντική, 
σαν τάχα έχω έρθει από άλλη εποχή..
μα γιατί ν΄απολογηθώ;!
Ναι, ίσως με ψευδαισθήσεις θέλω πια
να Ζω για να Ξεχνώ τούτη τη σημερινή
άθλια, μοναχική πραγματικότητα 
του μάταιου τούτου κόσμου του περαστικού..
Όχι, μην με ρωτάτε να σας διηγηθώ πως
περνώ τις μέρες μου, τα μεσημέρια τα θολά,
τις ατέλειωτες χειμωνιάτικες νύχτες που
μοιάζουν με έρημους πύργους στη μέση
του πουθενά των άγνωστων από απάθεια
κι αδιαφορία ψυχών μας..
Μην γυρεύετε να σας αναλύσω ό,τι σκέφτομαι ή
ό,τι θα΄θελα Τώρα!
Πιστέψτε με, δεν θα το θέλατε, θα σοκαριστείτε
γιατί η δική μου φαντασία υπερβαίνει ακόμη και
την ίδια την υπέρτατη ανθρώπινη φαντασία.
Μην με ρωτάτε πως, γιατί και πόσο αισθάνομαι
για Έναν Έρωτα συνταραχτικό, ανύπαρκτο,
παθιασμένο με λυσσασμένα ένστικτα να
κατασπαράξει, να ρουφήξει την Ίδια τη Ζωή
μου, ώστε να Χαθούμε Μαζί Στο Άπειρο,
στον μακρινότερο Γαλαξία.
Όχι, σταματήστε Σας λέω..
Μην με Ρωτάτε Λεπτομέρειες..
Η Ζωή τελειώνει..
Ο Χρόνος τελειώνει...
Σε δύο μόλις μήνες ο Χρόνος αλλάζει..
Ζούμε το τελευταίο δέκατο του δευτερολέπτου..
Όχι, όχι σας Φωνάζω, δεν Υπάρχει Επόμενο..
Ήρθα απόψε για να σας πω με την Ψυχή μου..
Καλό Νοέμβρη..
Με Μία Του Μέρα Ξέχωρη απ΄τις άλλες..
Αυτή στις 17 .. και Καληνύχτα Με Αγάπη

Δεν υπάρχουν σχόλια: