Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2013

Η Δύναμη Σου Μητέρα Μου.. {Γιούλη Τσουρεκά}


Η Δύναμη Σου Μητέρα Μου.. {Γιούλη Τσουρεκά}

Μάνα μου Εσύ,
από τη Γέννεση της Γης 
ήρθες στη Θεία Πλάση.
Άγγελος πήγε στο Θεό και
του Είπε τι Μέγα Δημιούργημα..
Ένα από τα Παντοδύναμα, 
Πολλά, Θεία Δημιουργήματα
Είσαι Εσύ Μοναδική
Γλυκειά Μου, Λατρεμένη Μητερούλα.
Σε Θαυμάζω για τα μύρια
Χαρίσματά Σου.
Υποκλίνομαι στα Λόγια Σου,
μα και στη Σοφή Σιωπή Σου,
στη Στωική, Καρτερική Υπομονή Σου.
Μάνα μου, Πλάσμα Θείο,
Υπεράνω Όλων των ζωντανών
οργανισμών της Γης της Οικουμένης.
Μοναδική Μου Μάνα Εσύ,
λησμόνησες τους πόνους σα
με έφερες σε τούτο Εδώ το Κόσμο.
Αμέσως, με λαχτάρα ζήτησες
στη θερμή αγκάλη σου να με
κρατήσεις και ο θείος Ομφάλιος
Λώρος που με τάιζες πάντα
να ξέρεις μας Ενώνει Μάνα μου.
Εσένα Καρτερική Μου Μάνα
άρρηκτα συνδεδεμένη μαζί με
μένα τη Κόρη Σου.
Σε Λατρεύω, είσαι για μένα
το Κέντρο του Κόσμου,
το Φως που βλέπω
τα Πάντα γύρω μου, όμως,
κυρίως Μέσα Μου.
Εσύ Μάνα μου, εμφύσησες
Αξίες της Ζωής Μου Μοναδικές,
Σταθερές, Αντάξιες Σου για
να βαδίζω Δρόμους δύσβατους
ή χαρούμενους με γνώμονα τα
Σοφά Σου Λόγια, Την Άδολη
Αγάπη Σου, Την Έννοια Σου,
Τη Γλυκειά σου Σκέψη να με
Συνοδεύει, πάντα ως Πλοηγό,
Άγγελό Μου, Προστάτρια Μου,
Συμπαραστάτρια μου, ΄
Έμπιστη στα Καλά μου,
στα Λάθη μου, στα Πάθη μου,
Μάνα μου, Εσύ Ενσυναισθάνεσαι
το "Είναι Μου", τα μύχια της
Ψυχής Μου.
Θέλω να ξέρεις Μάνα Μου πως,
Πάντα Σε Λατρεύω όσοι Είναι
Οι Κόκκοι της Άμμου είναι
η Αγάπη μου, η έννοια κι Εκτίμησή
μου για Σένα Μάνα,
Πολύτιμο Δώρο Της Ζωής Μου.
Η Ζωή είμαι Μάνα, Ζωή Κομμάτι
της Ζωής Σου, μέσα από Σένα
Αναγεννιέμαι κάθε στιγμή,
κάθε λεπτό..
Μάνα μου, γλυκιά μου Μάνα,
Αν Ήξερες Πόσο Πολύ Σε Αγαπώ..
..Συγχώρα με σε παρακαλώ, αν
κάποιες φορές απ΄τις φουρτούνες,
τις τρεχάλες της καθημερινότητάς μου
δεν στο δείχνω.
Δεν σε ξεχνώ.
Μάνα Μου, Οδηγό μοναδικό,
Γνώμονα, Φύση, Ψυχή Ζωής
Πάντα έχω Εσένα, με όλα

με όλα μου τα Αισθήματα,
μέσα από τη Καρδιά μου
Μάνα Μου Καλή, 

Ακριβή Μου Μητερούλα,
γερά και ριζωμένα.... {Γ.Τ.}

Δεν υπάρχουν σχόλια: