Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2014

Στο Κόκκινο.. {Γιούλη Τσουρεκά}


Στο Κόκκινο.. {Γιούλη Τσουρεκά}

Ο Νους μου στο Κόκκινο.
Η Ψυχή μου στο Κόκκινο.
Η Καρδιά μου αιμορραγεί..
Η Μουσική Μου στο Κόκκινο.
Πιάνο, Βιολί, Βιολεντσέλο,
Ορχήστρα πλήρης ματώνουν
τα δάχτυλα οι Μουσικοί.
Θέλεις να μιλήσεις και
δεν μπορείς.
Στο Κόκκινο η Υπομονή.
Αγάπη στο Κόκκινο.
Έρωτας πλημμύρα το Αίμα
ρέει ζεστό στο πεζοδρόμιο.
Αντοχή στο Κόκκινο.
Ιδεατή Ζωή στο Κόκκινο.
Όνειρα στο Κόκκινο.
Χαμόγελο μέσα απ΄τους
λυγμούς μου στο Κόκκινο.
Κόκκινο Κραγιόν.
Το Σβήνω δυνατά και
πασαλείβομαι κι έρχομαι
να σου βάψω τα ρούχα
στο Κόκκινο.
Η Καρδιά μου τώρα είναι Άσπρη.
Η Καρδιά σου μάλλον μαύρισε..
Βουτήχτηκα στο Κόκκινο,
στην απελπισία της φωτιάς
που όταν καίγεσαι είναι
ανείπωτος ο Πόνος και
Ουρλιάζω στο Κόκκινο..
Εντατική..
Φόρεσα Κόκκινο Φουστάνι
έμεινα ξυπόλητη για να
πατήσω στ΄ αγκάθια της
μεγάλης προδοσίας,
του ψέματος, της κοροϊδίας..
κι Έφυγα πέρα μακρυά
για να μην τα βάψω
Όλα Κόκκινα και
σε ..λερώσω.. {Γ.Τ.} ~ 13 Γενάρη 2014 ~

Δεν υπάρχουν σχόλια: