Κυριακή 23 Φεβρουαρίου 2014

Ευχή μοναδική.. {Γιούλη Τσουρεκά}



Ευχή μοναδική.. {Γιούλη Τσουρεκά}

Γονατιστή και μόνη,
στη μεγάλη μου κάμαρα, 
γονατιστή παρακαλώ, 
ως Γυναίκα μίας άλλης Εποχής,
ίσως ξεπερασμένης, μα,
ποτέ λησμονημένης..
Κρατώ ευλαβικά στα χέρια μου
το Βιβλίο των Ευχών.
Μέσα απ΄αυτό
μπορώ να βλέπω,
όχι απλά, μονάχα
με τα μάτια μου,
αλλά με τα Μάτια της Ψυχής..
Τι πιο έμπιστο κι αληθινό.
Ένστικτο, Διαίσθηση,
έκτη αίσθηση Αλάθητη,
σε βάθος Αιώνων.
Δεν ακούω τα λόγια σου.
Δεν υπάρχουν στ΄ αυτιά μου..
Όχι δεν τα αγνοώ.
Απλά, τα ξέχασα γιατί
εστιάζομαι στο βλέμμα σου.
Το βλέμμα σου προσέχω
μέσα απ΄τις φωτογραφίες.
Έχει μία επίπλαστη
"χαμογελαστή θλίψη".
Γοητευτική κι Απόκοσμη..
Δεν κρίνω τις πράξεις σου.
Βλέπω με τα μάτια
της Ψυχής μου,
τις καλά κρυμμένες
προθέσεις σου,
και σ΄αυτές λυγάω,
ταπεινά υποκλίνομαι.
Στις προθέσεις σου
είναι η καθαρότητα ή..
όχι, αυτής της Καρδιάς.
Διαβάζω το βλέμμα σου.
Εγωπαθής, απόμακρος τάχα,
διαλέγεις το ρόλο αγίου..
μοιράζεις υποσχέσεις
σαν ελεημοσύνη.
Ποτέ δεν ζητιάνεψα.
Έλεος δεν υπάρχει
στην Άδολη Αγάπη.
Θαυμάζω σημαίνει
εκτιμώ, σέβομαι,
ερωτεύομαι, Αγαπώ.
Ο αυτοθαυμασμός,
ο ναρκισσισμός, η
επίδειξη είναι τα
λάφυρα θριάμβου
για τους Γύρω..
Δεν συμπονάς όσο νομίζεις..
Φοβάσαι και
προβάρεις το φόβο σου
από ματαιοδοξία
πρόσκαιρης επιβεβαίωσης.
Πάντα λες μέσα σου..
Πάντα ..Εγώ..!!
Μένω μόνη..
ως απόμακρος,
απλησίαστος, απρόσιτος,
ετερόφωτος πλανήτης
του "εγώ σου".
Έκαμες λάθος.
Είμαι Αυτόφωτη
από τη γέννησή μου.
Γι΄αυτό ό,τι Δίνω
είναι Αληθινό κι
όποιος Αντέξει..
Απεχθάνομαι την
ουτοπία του άλλου...
Η Ψυχή είναι Πανίσχυρη.
Κι ο Νους.
Όμως Εσύ,
πεισματικά, εγωιστικά,
αγνοείς ό,τι πιο
όμορφο Γέννησε η Φύση.
Αρρώστια δεν είναι
ο Έρωτας, αρρώστια
είναι να αγνοείς
τον Δρόμο της Αγάπης
που σε οδηγεί
στον προορισμό
της Αληθινής Ευτυχίας.
Δική σου η Ευθύνη
κι αμετακίνητη, αμεταβίβαστη.
Σήκω, φύγε ετοιμάσου να
εγκαταλείψεις τις
ερωτικές σου επιδείξεις,
πριν παραλύσεις
πάνω στο κρεββάτι μου..
Δεν έχω έλεος
στα "πτώματα" του Έρωτα.
Σου εύχομαι να μην νοιώσεις
ποτέ αυτή την παραλυσία...
Ευχολόγιο του Έρωτα.
Δώρο για Σένα..
Γονυπετής, Παράκληση Ευχής Μου.. {Γιούλη Τσουρεκά}

Δεν υπάρχουν σχόλια: