Τετάρτη 19 Μαρτίου 2014

"Ο Ήλιος Μου". {Γιούλη Τσουρεκά}


"Ο Ήλιος Μου". 

Απρόσμενα είδα τον Ήλιο ν΄ανατέλλει 
κάθισα ήρεμη ανάμεσα στα Ηλιοτρόπια
να τον Θαυμάζω..
***********
Απροσδόκητα με ζέστανε με τις ακτίνες του
κι εγώ τον κοίταξα μαγεμένη 
τον Ζωοδότη Ήλιο μου, 
πόσο ψηλά πετάει..
************
Σαν Όνειρο ταξίδεψα σε Κόσμους
γεμάτους Φως και Τεράστια Ηλιοτρόπια.
Ανεπανάληπτος, δικός μου Ήλιος,
στιγμές Φωτός και ζεστασιάς Ψυχής,
Πνοή Ζωής το Φως Σου..
*************
Με "Ταξίδεψες" Ήλιε μου σε Τόπους
που μου θύμισαν αλλόκοτες
Παιδικές Ζωγραφιές, γεμάτες
με Νόημα, με Αύρα Ανοιξιάτικη,
Γαλάζιο Ουρανό, Καταγάλανο..
***************
Ο Ζωοδότης Ήλιος Σου Με Καίει
Γλυκά στο Νου, στο Κορμί μου..
Πηγαίνω νοερά Εκεί όπου μπορώ
να φτάσω, ένα βήμα πιο κοντά
να πάρω απ΄το Λαμπερό Σου Φως!
***************
Αγάπη μου, κοιτάμε μαζί τον Ήλιο..
αν δεν τον βλέπεις υπάρχει, μην φοβάσαι..
Αύριο πάλι θα χαράξει Νέα Μέρα κι
αύριο πάλι στη Χαραυγή θα είμαι Εδώ.
***************
Να κάτσω κάτω απ΄το Ζεστό Σου Φως,
Ζωοδότη Ήλιε μου, να σε Ζεστάνω και,
να ζεσταθώ. {Γιούλη Τσουρεκά} ~ 19 Μάρτη 2014.~

Δεν υπάρχουν σχόλια: