Τρίτη 11 Μαρτίου 2014

Αντέχεις;!.. ~ Δοκίμιο ~ {Γιούλη Τσουρεκά}




Αντέχεις;!.. ~ Δοκίμιο ~ {Γιούλη Τσουρεκά}

Υπάρχουν χρονικά διαστήματα στη ζωή του κάθε ανθρώπου, που νοιώθουμε μετέωροι, σε ένα απροσδιόριστο μεταίχμιο, που είναι αδύνατον να αξιολογήσουμε κι εμείς οι ίδιοι σκεπτόμενοι πρακτικά - ρεαλιστικά, να κάνουμε δύο βήματα μπροστά ή δέκα πίσω και, παράλληλα το ακριβώς αντίθετο! Είναι οι στιγμές εκείνες οι αβάσταχτα ατελείωτες, που επιθυμείς με όλη τη ψυχή σου, να βρισκόταν τώρα κάποιος πλάι σου να μου πιάσει σφιχτά τα χέρια, να στα θωπεύσει, να στα ζεστάνει, να σε πάρει μία Μεγάλη Σφιχτή Αγκαλιά, τόσο σφιχτή, που να σου κοπεί η ανάσα σου. Να σκύψει θωπευτικά στο αυτί και να σου πει ψιθυριστά, είμαι εγώ εδώ κοντά σου μάτια μου, μη φοβάσαι μωρό μου.. κι ας είσαι και εξακοσίων ετών.. Η πρόθεση, η ανθρώπινη ενσυναίσθηση, το αυθόρμητο κι αληθινό άγγιγμα της Ψυχής και τα λόγια που βγαίνουν αβίαστα, πηγάζουν από το Είναι Μας έχουν Σημασία και Ουσία. Αν μου συνέβαινε θα΄θελα κι εγώ να αγγίξω απαλά, με θαλπωρή, με λατρεία, τα δάχτυλα μου στο πρόσωπο αυτού του Ανθρώπου, να τον φιλήσω θερμά σε όλο το πρόσωπο, στο μέτωπο, στα μάτια, στα μάγουλα, στο στόμα, μα πιότερο θα΄θελα να αγγίξω το σχήμα από το όμορφο, γλυκό χαμόγελου του. Πράγματι, θα ένοιωθα πως έτσι μπορώ και αγκαλιάζω ολόκληρο τον Κόσμο και να γλυκάνει η πληγωμένη μου Καρδιά. Φανταστικές "αγοραπωλησίες της ψυχής" τις έρημες, κρύες ή και καυτές νύχτες, Χειμώνα ή Καλοκαίρι. Δεν είναι Έμπορας η Ψυχή, μήτε εγώ είμαι "αγοραστής" για να αγοράσω σε "ευκαιριακή τιμή", από τον πρώτο επιτήδειο έμπορα που ίσως παρουσιαστεί μπροστά μου. Υποκλίνομαι μόνο στα αισθήματα, που είναι Άρρηκτα και Αδιαίρετα με Έναν Αληθινό Έρωτα, δίχως συναλλαγές και συμβιβασμούς. Δεν πουλάω μήτε την ψυχή μου, μήτε την καρδιά μου, για το Νου μου, ασυζητητί, δεν πουλάω αισθήματα, συναισθήματα, έρωτα αληθινό για έναν ..φτηνό παρά .. μίας πρόσκαιρης νύχτας, που σαν περάσει, κυριαρχεί η Λήθη.. Θέλω να Ζω και να Θυμάμαι, να Αγαπάω και να με Αγαπούν δίχως δοσοληψίες και Εκπτώσεις Ζωής. 
Το Κατάστημα δεν Πτώχευσε, απλά, Έκλεισε για τους ..εμπόρους μιας φτηνής συναλλαγής, βιαστικά στις γωνιές των δρόμων. Ο Αληθινός Έρωτας θέλει Λεωφόρους και Αλάνες για να Τρέξει Ορμητικά, Πηγαία, Αυθόρμητα, προπάντων Αληθινά. Αντέχεις;! {Γιούλη Τσουρεκά}

Δεν υπάρχουν σχόλια: