Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2014

Φθινοπωρινές Νύχτες {Γιούλη Τσουρεκά}








Φθινοπωρινές Νύχτες {Γιούλη Τσουρεκά}

Τις μεγάλες Φθινοπωρινές Νύχτες,
σα νωρίς βραδιάζει,
οι συνειρμοί του μυαλού μου,
οι δυνατοί χτύποι της καρδιάς μου,
είναι στο πλάι σου,
καθώς εσύ ταξιδεύεις
σε μέρη αλαργινά.
---------------------------------------------------
Έτσι η αγάπη μου για σένα,
εμβαθύνει, εισβάλει κατ΄ευθείαν
στοχεύει το Νου Μου κι απ΄τη
Φαρέτρα του Έρωτά Μου,
βγαίνουν, γλυκά τρυπούν
τα βέλη σου, ίσια γλυκά
στην Κόκκινη, Παθιασμένη μου Καρδιά.
------------------------------------------------------
Έρχεσαι κάθε νύχτα στα Όνειρά μου,
για να μου κλονίσεις το κορμί μου,
ολόκληρο το Είναι μου,
να μεταλλάξεις τη Γυναίκα,
σε Όνειδος Πάθους,
μίας πυρκαγιάς δύο σωμάτων
σε Ένα σαν Αγρίμια της ζούγκλας,
που ερωτοτροπούν ασύστολα, αδηφάγα.
-----------------------------------------------------------
Μου κάνουν Βεγγέρα, οι Εικόνες
της Παρουσίας Σου,
βολτάροντας μαζί, μα, πλάι - πλάι,
ως τ΄Αξημέρωτο της Κυριακής
που δεν ήρθε ποτέ,
για να σβήσει με τα παθιασμένα μας
Φιλιά, της Ημισελήνου, ως
τη Γέμιση του Φεγγαριού,
που διείσδυσε στα βάθη,
των πιο ανείπωτων Πόθων Μας. {Γιούλη Τσουρεκά}

~ Καλό Κυριακάτικο Ξύπνημα ~ **Καλή Ανατολή**
 (

Δεν υπάρχουν σχόλια: