Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2014

Θρίαμβος του Έρωτα {Γιούλη Τσουρεκά}



Θρίαμβος του Έρωτα {Γιούλη Τσουρεκά}

Θάλασσά μου, τόσο σε λατρεύω, 
όσο και πνίγομαι μέσα στο βυθό σου.
Τρέμουν τα ακροδάχτυλα μου,



σύγκορμη λιγώνω Μπρος Σου.

Πάλλονται τα χέρια μου ασταθή
τρέμουν τα δάχτυλά μου μέσα
στα Νερά Σου τα Ζεστά.
Παγώνει ο Νους μου στη Θέα Σου.

Δέος και Άβυσσος μαζί
συνθέτουν την αδιακρισία μου
στην απαράμιλλη Ομορφιά Σου,
στα πανώρια, Μάτια Σου
μαγεύουν τον Οίστρο Μου.

Πιάνω την Όστρια και πάω
αγάλι - αγάλι με τα Νερά Σου,
μέλι να γευτώ στα χείλη μου,
τα Αλμυρά Φιλιά Σου.

Σ΄αγκαλιάζω σ΄αγαπώ,
πλέκω τα μαλλιά σου με
τα μαλλιά μου, στον
Αφρό Σου.

Μπλέκω τα πόδια σου,
στα δικά μου και
γαργαλώ τις Φτέρνες Σου.

Έρχεται το ένα κύμα μετά το άλλο,
δίνει και δίνεται το Κορμί Σου,
στο Κορμί Μου.
Το Φωτογραφίζω, μακάρι
να το ζωγράφιζα μέσα στα Νερά Μας.

Υπέρτατη, Θεία Ηδονή μου,
Θάλασσά μου, τόσο Σε Λατρεύω,
όσο και πνίγομαι μέσα στο Βυθό Σου. {Γιούλη Τσουρεκά}

Δεν υπάρχουν σχόλια: