Πέμπτη 1 Ιανουαρίου 2015

"Σάρκα Μου" {Γιούλη Τσουρεκά} ~ 2 Γενάρη 2015 ~



"Σάρκα Μου" {Γιούλη Τσουρεκά} ~ 2 Γενάρη 2015 ~

Αγκαλιά μου είσαι τις νύχτες.
σε κοιμίζω σιγοτραγουδώντας,
νανούρισμα μωρού παιδιού.

Σε φοράω σα πολύτιμο ρούχο,
ζεστό πάνω στη σάρκα μου,
να παίρνω τη ζεστασιά
του κορμιού σου.

Ξαγρυπνάς και τρίβεσαι
στο γυμνό πια κορμί μου,
μου το ανάβεις σα φωτιά.

Μόνη, ξημερώνομαι
άυπνη κάθε νύχτα,
με εξαντλημένη τη φαντασία μου.

Θεριά άγρια της ζούγκλας
με κυνηγούν, με τριγυρνούν,
να με κατασπαράξουν θέλουν,
για να μην πονώ απ΄την
Αγάπη Σου.

Μεγάλα άγρια θεριά τη νύχτα,
με δαγκώνουν κατάσαρκα
μεσ΄ στο σπίτι μου,
τα κλαδιά των δέντρων
χτυπούν με μανία
τα παράθυρά μου.

Ο δυνατός άνεμος
δεν έπαψε να σφυρίζει
μέσα απ΄τα φύλλα
των δέντρων εδώ
και τόσα χρόνια.

Τριαντάφυλλο Μου,
εκείνο του Γενάρη μήνα,
θαμπή η μορφή σου,
δικό μου πρόσωπο,
πολυαγαπημένο.
Μόνο Εσύ. {Γιούλη Τσουρεκά}

Δεν υπάρχουν σχόλια: