Τετάρτη 14 Ιανουαρίου 2015

Αγαπάω..{Γιούλη Τσουρεκά}



Αγαπάω..{Γιούλη Τσουρεκά}

Αγαπάω τα πουλιά γιατί είναι Ελεύθερα.
Αγαπάω τη Θάλασσα γιατί δεν είναι
ποτέ ήρεμη.

Ό,τι αγαπάς αληθινά θέλεις να είναι Ελεύθερο,
να κινείται στα δικά του τα Νερά.

Αγαπάω τις Λίμνες γιατί παγώνουν
τα νερά τους στο χιονιά κι όταν τους
ρίξεις ένα βότσαλο σε Ευχαριστούν
με μύριους κύκλους, ακριβώς
διότι τάραξες για λίγο έστω,
τα λιμνάζοντα νερά τους.

Αγαπάω τη Νύχτα, σα ξυπνάω
μέσα στη μαγεία της,
στην απόλυτη ηρεμία
μέσα στο δικό μου
"καταφύγιο",
στο κονάκι μου,
να γράφω με το Μελάνι Της,
τα Όνειρά Μου.

Αγαπάω τους Ανθρώπους
που Ονειρεύονται,
που Αντιστέκονται,
που Οραματίζονται,
γιατί, κανένας δεν μπορεί
κι αν ακόμη το θέλει
παραδόξως πολύ,
να μας κλέψει τα Όνειρά Μας.

Αγαπάω την άμμο της θάλασσας,
γιατί έχει εκατομμύρια κόκκους
που για μένα σημαίνει μία
δύναμη κάτω απ΄τα πόδια μας,
σαν περπατάμε το χειμώνα
κι υγραίνει τα παπούτσια μας,
ή καίει τις γυμνές πατούσες μας
τα μικρά Καυτά Καλοκαίρια.

Αγαπάω Εσένα γιατί είσαι μακρυά μου,
όμως ταυτόχρονα τόσο πολύ κοντά μου,
αφού βρίσκεσαι για πάντα
μέσα στην καρδιά μου. {Γιούλη Τσουρεκά}

Δεν υπάρχουν σχόλια: