Τετάρτη 28 Ιανουαρίου 2015

Σ΄ Αγαπώ {Γιούλη Τσουρεκά}



Σ΄ Αγαπώ {Γιούλη Τσουρεκά}

Σ΄αγαπώ σα το γαλάζιο χρώμα που ανασαίνει 
κάθε Αυγή, σε Ανατολή μίας νέας ημέρας.

Σ΄ Αγαπώ σα το κίτρινο του Ήλιου του Μεσημεριού 
Κατακαλόκαιρο σε ένα Κυκλαδίτικο Νησί που
δεν φυτρώνει μήτε μαϊντανός.

Σ΄Αγαπώ στο Απέραντο Γαλάζιο του Ουρανού
σαν καίγομαι από την καυτή χρυσή άμμο της ακτής.

Σ΄ Αγαπώ με όλα τα Χρώματα τούτης της Γης,
του Ουράνιου Τόξου, της Παγκόσμιας Ζωγραφικής
γιατί, δεν ξέρω άλλο τρόπο να Αγαπώ.

Σ΄ Αγαπώ δίχως προκατάληψη, εγωισμό, ή περηφάνια.

Σ΄ Αγαπώ γιατί υπάρχεις κάθε μέρα που ξημερώνει,
κάθε νύχτα στο ανεξίτηλο του δειλινού,
στ΄ αρώματα της κάθε ξεχωριστής νυχτιάς.

Σ΄ Αγαπώ γι΄ αυτό που είσαι, δεν σε εξαιρώ γιατί
σε νιώθω κομμάτι της ψυχής μου και της σάρκας μου.

Σ΄ Αγαπώ σαν κλείνουν τα χέρια μας το ένα μέσα στο
άλλο σφιχτά σαν πεισμωμένα όστρακα.

Σ΄ Αγαπώ γιατί αισθάνομαι τη σάρκα σου,
δική μου σάρκα κι όταν πονάς, πονάω με τον πόνο σου,
κι όταν γελάς, γελάω με τα δικά σου άλικα χείλη.

Σ΄ Αγαπώ γιατί κάθε Τι που Κάνεις με εμπνέει,
μου ζωγραφίζεις, μου εξιτάρεις τις σκέψεις μου
να γράφω για την Ανέγγιχτη Αγάπη Μου.

Σ΄Αγαπώ γιατί όταν σ΄Ονειρεύομαι μαντεύω
πως, με Ονειρεύονται τα δικά σου
Πολύχρωμα Μάτια που λάμπουν
σα τα χρώματα της Φύσης, σαν στα φιλώ
στα Όνειρά μας, μοσχοβολούν όπως όλα
τα λουλούδια που Ανθίζουν με Αγάπη στη Γη. {Γιούλη Τσουρεκά}

Δεν υπάρχουν σχόλια: