Πέμπτη 12 Μαρτίου 2015



Γυναίκα "Θάλασσα" {Γιούλη Τσουρεκά}

Μην αφήνεσαι στο κύμα
να σε πάρει από κάτω.
Μην συμπαρασύρεσαι στη δίνη του.
Μην πας βαθιά αν δεν αντέχεις.
Αν δεν ξέρεις κολύμπι,
πως είσαι βέβαιος
ότι η αγαπάς τη θάλασσα;;
Η θάλασσα είναι γυναίκα.
Έχει όλες τις γεύσεις με
σπάνια, μεθυστικά αρώματα
πλανεύτρας πληθωρικής
γυναίκας λάγνας.
Εσύ που πας
αφού πνίγεσαι
με το παραμικρό
κυματάκι που θα
βρέξει το λαιμό σου.
Η Θάλασσα έχει αισθήματα,
συναισθήματα ακραίων
διατάσεων, απαιτήσεων
αγάπης, ζεστασιάς,
παγώματος, ως αβυσσαλέου
μίσους στο θυμό της.
Σε καρφώνει στον πάτο,
στον απέραντο βυθό της,
σα την προδώσεις.
Μην φυλάγεσαι.
Απλά Φύγε άνθρωπε
μικρέ.
Μείνε μόνος στη σιωπή σου.
Κράτα τα άγρια ένστικτά σου,
αυτά, ξέρεις εσύ..
τα φθηνά, τα προσωρινά, τα εφήμερα.
Εγώ λυτρώνομαι με τις ευαισθησίες μου.
Αυτό είναι το απόλυτα δικό μου
Προσωπικό και Αδιαπραγμάτευτο
Ντοκουμέντο.
Μάθε, πως είμαι δεινή κολυμβήτρια.
Δεν πνίγομαι σε μία Κουταλιά
ψεύτικης κι ανόητης εφήμερης αγάπης.
Θέλω να μου δοθούν και οι
πέντε ωκεανοί.
Καλέ μου, ναι αξιώνω
γιατί σου δρόσισα
τα πόδια σου με νερό
που κουβάλησα ακάματη
τόσο καιρό,
από την Χαμένη Ατλαντίδα..
Έναν ωκεανό αγάπης
που στον χάρισα
και εσύ με κλείδωσες
για απάντηση,
σε ένα άπατο βουνό,
βουβό κι απόκοσμο.
Θέα, Ορίζοντας Αγάπης
Κανένας.
Δεν χάνω την Ελπίδα μου.
Ζω με την Θάλασσά μου
γαλήνια μέσα στα Όνειρά μου {Γιούλη Τσουρεκά}

Δεν υπάρχουν σχόλια: