Τρίτη 21 Απριλίου 2015


Κομμάτια Ψυχής {Γιούλη Τσουρεκά}

Μάζεψα κομμάτια της ζωής μου,
ένωσα όλες της Φωτιές του Κόσμου
από την πονεμένη Ψυχή μου.
Έκοψα τις φλέβες μου.
Με το αίμα μου έγραψα λέξεις..

Άνθρωπος.
Αλήθεια.
Πιστεύω.
Εμπιστοσύνη.
Ψέμα.
Εξαπάτηση.
Απάτη.
Προδοσία.
Υπεξαίρεση.
Ταλαιπωρία.
Πόνος.
Ηθική Συνείδησης.
Ψυχικός Πόνος.
Σκοτάδι Ψυχής.
Μαραθώνιος.
Ζωή.
Δίχως Τερματισμό.
Έλεος.
Ανελέητοι.
Σκληροί.
Αμετανόητοι.
Αμετακίνητοι.
Αγνώμονες.
Αχάριστοι.
Αναίσθητοι.
Κλέφτες Ονείρων.
Κλέφτες Κόπου Εργασίας ..
Χρόνια Ατελείωτα.
Εφιάλτης.
Μοναξιά.
Απαξίωση.
Αδιαφορία.
Έξι Χρόνια Γολγοθάς.
Τέλμα.
Προσωπικά λέω Αγώνας, Δύναμη, Αντοχή, Πίστη, Αγάπη.
Το Αίμα είναι Δικό Μου.
Μού Ανήκει.
Κόπηκα.
Μάτωσα.
Θα Νικήσω.

Αγάπη, με Αγάπη θέλω να νικήσω τους Φτηνούς, τους Ανελέητους, τους Ψεύτες, τους Αδιάφορους, τους Εγωϊστές, τους Κακοποιούς της Ψυχής μου και της Ζωής μου.

Επειδή μ΄αρέσει πολύ το Έργο και ο Αγώνας που κάνω μόνη, με ελάχιστη ηθική συμπαράσταση, την πολύτιμη βοήθεια λίγων φίλων που Δεν μετρώνται ούτε στο ένα Χέρι, αρχίζω να καλώ τα Φαντάσματα μου να με θαυμάσουν.

Αγάπη, την ζωγραφίζω με το αίμα της Ψυχής Μου.
Πληγώθηκαν οι λέξεις και τα γράμματα.
Νύσταξαν τα φαντάσματα, οι φωτιές, τα δάκρυα και Έφυγαν.
Έμεινε Μόνο η Αγάπη Συντροφιά Μου κι ένα Φως Ελπίδας..

{Γιούλη Τσουρεκά} 18 Απρίλη 2015.~

Δεν υπάρχουν σχόλια: