Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2015

Βυθίζομαι {Γιούλη Τσουρεκά}



Βυθίζομαι {Γιούλη Τσουρεκά}

Βυθίζομαι στο κενό της χαράδρας,
βυθίζομαι μπρος στο δέος
του φαραγγιού μιας ξοδεμένης αγάπης.
Μα έχει όρια η αγάπη και κανόνες αντοχής;
Αν έχει όρια η Άδολη Αγάπη
τότε έχει κανόνες ενός "οίκου ανοχής"
που Ζει συνειδητά Μέσα Μας
κι απλά κλείνουμε τα μάτια μας ερμητικά.
Επηρμένοι παριστάνουμε
τον Τειρεσία του Εαυτού Μας.
Βυθίζομαι μάτια μου
βυθίζομαι όλο και
πιο απελπιστικά
βαθειά, αργά,
βασανιστικά,
σχεδόν με συγκατάβαση
μέσα στα μάτια σου.
Αμετανόητη.
Ανελέητη στο εγώ μου.
Αναρωτιέμαι κάθε
βασανιστικό ωριαίο λεπτό
που κυλάει, σα μιαν φλόγα
με καίει στο αίμα μου.
Όλα σε μένα βρήκαν να συμβούν;!
Όλα ;!
Τα σπάνια, τα ανυπέρβλητα, τα ακραία;!
Σαν κατάρα μοιάζει και τρομάζω.
Μα κι αν Βυθίζομαι στο χάος
του τελευταίου μου κυττάρου λέω,
κορίτσι, μην κλαίγεσαι,
μην αναμασάς την ίδια καραμέλα.
Είναι βαρετό, ανιαρό, ασήμαντο.
Φρικτό σενάριο.
Βυθίζομαι αγάπη μου,
μα ξέρω πως,
όλα συμβαίνουν σε όλους σμαραγδένιε μου.
Βυθίζομαι, μόνο που δεν σ΄ορκίζομαι απλά,
γιατί δεν πιστεύω σε τόση Αδικία.
Βυθίζομαι ακούγοντας ανθρώπους
να μου διηγούνται τη ζωή τους
ξάστερη και λαμπερή,
όπως τα φρεσκογυαλισμένα παπούτσια τους.
Πόση Ψευτιά κι Υποκρισία,
πόσο απύθμενο κενό και υστεροβουλία.
Βυθίζομαι λατρεία μου
στα προβοκατόρικα λόγια τους,
του ανύπαρκτου ψήγματος
δήθεν αγάπης.
Τι φαρσοκωμωδία!
Βυθίζομαι, αγαπάω αληθινά,
μα γνωρίζω καλά την απίστευτη κενοδοξία τους.
Βυθίζομαι Σμαράγδι μου,
αλλά είναι στιγμές
που μ΄αρέσει να το διακωμωδώ,
να παίρνω την αστεία του πλευρά,
να γελάω μέχρι Δακρύων.
Βυθίζομαι αγαπημένε μου,
ομολογώ πως, ναι, Αντέχω.
Γελάς ειρωνικά;!
Ήρθα, μα έλειπες.. Τι κρίμα!
Βυθίζομαι σου λέω,
γιατί, μου Κάνει Πλάκα
ακόμη και ο Θεός.
Αλήθεια Δηλητήριο.
Κι όμως δεν έχει έλεος ούτε κι Αυτός.
Έχει Αστείρευτο Χιούμορ και,
αν Βυθίζομαι Γελάω με Τα Πάθη Μου.
Όσο για τα Λάθη Μου
τα παραδέχομαι,
πέρασα από το Ταμείο,
πλήρωσα με Υπερτοκισμό ανελέητο.
Σκέτη Ληστεία.
Βυθίζομαι μάτια μου και σε αποζητάω.
Βυθίζομαι σε λιμνάζοντα νερά. {Γιούλη Τσουρεκά}

Δεν υπάρχουν σχόλια: