Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2015

Ταξίδι Μου {Γιούλη Τσουρεκά}



Ταξίδι Μου {Γιούλη Τσουρεκά}

Στο διάβα της ζωής μου
έκανα πολλά ταξίδια μακρινά.
Γνώρισα τόπους, ανθρώπους
διαφορετικούς, απλούς,
ονειροπόλους επαναστάτες,
στασιαστές μα και υπερφίαλους
καπιταλιστές με το νου τους,
ψωμί δεν είχανε να φάνε κι
όμως κολίγοι θέλανε να΄ναι
να σκύβουν το κεφάλι
σε κάθε αφεντικό.
Μάταια τους φώναζα,
μην σκύβετε,
μην προσκυνάτε,
σηκώστε το Κεφάλι Σας.
Πάρτε μόνο μία βαλίτσα στο
χέρι σας, καλύτερα στο Δρόμο κι
Ελεύθεροι παρά σκλαβωμένοι
στον κάθε βάρβαρο αφέντη.
Δεν χρειάζεται πολλά ο Άνθρωπος
υπερήφανα να ζήσει, με ψηλά
το Κεφάλι Του να προχωρήσει.
Ταξίδι, Υπερηφάνεια, Αξιοπρέπεια.
Να σκέφτεσαι, να αγναντεύεις μακριά
με το βλέμμα, να κοιτάς όλο
τον Κόσμο Κατάματα
με Καθαρό το Βλέμμα.
Ταξίδι της ζωής μου όμορφο
σε Ευχαριστώ που γνώρισα τόπους,
ανθρώπους, θαύμασα τη φύση.
Ταξίδι σε ένα μέρος που είναι
στο δικό μου Νου κι ας μην
θυμάμαι τον Προορισμό μου.
Είναι ένα μέρος μαγικό
κάπου στη Γη Μας.
Το θυμόμουν ως πριν λίγο καιρό.
Μα οι θύμισες και οι αναμνήσεις
με έκαναν να ξεχάσω το
Όνομα του.
Να Θέλω εκούσια να μην θυμάμαι.
Ταξίδι μου Εσύ Μοναδικό. {Γιούλη Τσουρεκά}

Δεν υπάρχουν σχόλια: