Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2012

Αγάπη στο Χιόνι....


Αγάπη στο Χιόνι... {στίχοι: Γιούλη Τσουρεκά}

Πέρασε κι αυτό το καλοκαίρι αγάπη μου..
μακρυά από σένα
κι έκανε τόσο κρύο στη καρδιά μου
παγόβουνο τεράστιο ήταν η θάλασσα
μπρος στα πόδια μου καλέ μου..

Περίμενα τον αρωγό ήλιο 
να ζεστάνει τη καρδιά μου
και τη θάλασσα μα τίποτα..
όλα κρύα.. κρύα κι άσπρα..
δίχως χρώμα..
ως και τ΄ουρανού τ΄άστρα..

΄Ηρθε Φθινόπωρο.. μα είναι
σα Γέροντας Δεκέμβρης..
όχι Χριστούγεννα Χιονισμένα..
δεν θέλω να τα ζήσω μακρυά σου..
πάγωσε η ψυχή μου.. καρδιά μου..
πάγωσε πάνω στο Χιόνι
της απέραντης λευκής σιωπής σου..

Τι κι αν έρθει Χειμώνας βαρύς..
τι κι αν πέφτει χιόνι μέρα - νύχτα..
λευκές μέρες ατέλειωτες
στη βάρβαρη σιωπή και μοναξιά..
λευκές νύχτες δίχως όνειρα..
ανέραστες, ακόρεστες, ανίδεες νύχτες..

΄Ανοιξη; ..΄Οχι πάλι ΄Ανοιξη..
πως ν΄αντικρύσω τα πράσινα φύλλα
τα χρωματιστά λουλούδια..
την πλάση ολόκληρη να οργιάζει
μέσα στο τιτίβισμα των χελιδονιών
χίλιων πολύχρωμων πουλιών..
όταν στο Χιόνι την Καρδιά μου..
Εσύ έχεις χαράξει....

Δεν υπάρχουν σχόλια: