Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2012

Κόκκινα Ροδοπέταλα...


Κόκκινα Ροδοπέταλα... {στίχοι : Γιούλη Τσουρεκά}

Σαν πέφτει η νύχτα έρχεσαι κρυφά
στα όνειρά μου.. 
σα ναυαγός, σαν κλέφτης, σαν τσιγγάνος..
έρχεσαι με πάθος, με φλόγα, με Ψυχή..

Μ΄αγκαλιάζεις, με φιλάς, με ξεγυμνώνεις..
φέρνεις τριαντάφυλλα κόκκινα φωτιά
το Κορμί μου το καυτό γεμίζεις πυρκαγιά..
με ντύνεις, με στολίζεις μόνο με τριαντάφυλλα

Ροδοπέταλα σ΄όλο το Κορμί..
Κόκκινη Ψυχή..
Νους προσηλωμένος στην Κραυγή σου..
όταν αποκάμεις απ΄της ηδονής τη ζάλη..

Το κορμί μου αιωρείται
μέσα σου χάνεται κι απλώνεται
στη σπηλιά της αγκάλης σου..
τα μεγάλα σου χέρια με θωπεύουν..

Τα κόκκινα τριαντάφυλλα,
τα ροδοπέταλα διάσπαρτα
όλο το Κορμί "σου".. το Κορμί μου..
κυριεύουν και με τη μοσχοβολιά τους
τις σκέψεις μας ορίζουν και μαγεύουν..

΄Ελα κοντά μου.. κι αγκάλιασέ με..
απ΄τη ζωή μου μη χαθείς..
Εσύ είσαι ο ΄Ανθρωπός μου...
με κόκκινα ροδοπέταλα
να με στολίζεις..
Σε Αγαπάω.. Θέλω να ξαναγεννηθείς.. ♥ 

Δεν υπάρχουν σχόλια: