Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2012

Φαντάσματα ...



Φαντάσματα ... {Στίχοι : Γιούλη Τσουρεκά}

Φαντάσματα.. το πρωί που ξυπνάω..
ξεκινώντας τη μέρα μου στις επτά
το πρωί ..
Φαντάσματα.. ανικανοποίητα
απ΄της σκλαβιάς τη μεγάλη άϋλη νύχτα.

Φαντάσματα .. στη δουλειά μόλις
πατάω το πρώτο σκαλοπάτι..
..όχι.. όλοι Φαντάσματα...
Φαντάσματα δουλείας κ αβεβαιότητας..
΄Αγγελοι Ζωής υπάρχουν, ζουν, χαμογελούν..
Μέσα στη Δράση της Καθημερινότητας
Φαντάσματα της Εξουσίας..

Κατάχρηση Εξουσίας.. Φαντάσματα..
καρεκλοκένταυροι, ρηχοί, προσωρινοί,
ματαιόδοξοι, δεν το γνωρίζουν πως
είναι μόνο φρικτά, άσχημα Φαντάσματα..
Φαντάσματα ..χαμένα.. αναλώσιμα μυαλά..
Χαμένα στη δίνη της ανόδου.. που είναι
κάθοδος απότομη... Κατήφορος είναι...

Φαντάσματα το μεσημέρι που νοσταλγείς
μια .. Μεγάλη, Γαλάζια Θάλασσα..
αφού ξέρεις πως.. θα φύγεις.. θα χαθείς..
Ουδείς αναντικατάστατος Φαντάσματα..
..ακούτε, σας φωνάζω, δεν σας φοβάμαι
Φαντάσματα της Εξουσίας..
κι Εσύ Φάντασμα του Εαυτού σου
θα φύγεις..
πιες ένα Ούζο να χαρείς..
πέρα, μακρυά στη Σαλονίκη σα βρεθείς..

Φαντάσματα τ΄απόγευμα στο σπίτι..
ν΄ετοιμαστείς.. πάλι .. ν΄ετοιμαστώ..;
για ..Αύριο;;!
Φαντάσματα μου, πως ξέρετε το Αύριο
αν δεν Ζείτε το Σήμερα το Τώρα;;
αν αναλώνεστε σε έγγραφα, άκαιρες,
επίκαιρες.. κι άλλες ανούσιες .. ανήθικες..
Φαντάσματα... ματαιοπονείτε στις
φρούδες υποσχέσεις της Εξουσίας σας..
.. Αμετανόητα, ανίερα, άχαρα Φαντάσματα..

Φαντάσματα το βράδυ .. για Μένα..
Γλυκά Φαντάσματα με χαϊδεύουν
κάτω απ΄τα κρύα σεντόνια που
ζεσταίνονται απ΄το Καυτό Κορμί μου...
έχοντας στο Νου και στη Ψυχή μου...
στις Σκέψεις μου .. μονάχα Εσένα..
Φαντάσματα που Αγαπάω κι έρχονται
προσκαλεσμένα μόνο στους Καλούς,
στους Αδαείς, μα και σε μένα..
Φάντασμά μου ... πνοή μου, ζωή μου..
..τ΄άλλα τα κακά Φαντάσματα ..
Κοντά σου Μόνο τα Ξεχνώ...
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: