Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2012

΄Εκσταση ...


΄Εκσταση .. {Στίχοι :Γιούλη Τσουρεκά}

Σαν σε κοιτώ, σαν σε ζητώ, σαν σε ποθώ,
σαν σ΄ονειρεύομαι, σ΄ αναζητώ...
τις παγωμένες νύχτες του Χειμώνα
εγώ καίγομαι.. 
φεύγω απ΄τη σκέψη,
φεύγω απ΄το σώμα μου..
ξεγυμνώνομαι κι απογυμνώνομαι
με κάθε τρόπο..
απομονώνομαι μονάχα κοντά σου..
στα έκφυλα τα όνειρά σου..

Σαν σε σκεφτώ με σκέφτεσαι..
σαν με σκέφτεσαι, ήδη, βρίσκεσαι Εδώ..
μένω εκστασιασμένη, ξαπλωμένη,
με το κεφάλι μου πίσω γερμένη..
ν΄αναπολώ τις στιγμές μας,
στο παλιό τ΄ ανάκλιντρο ..

Εκεί που γέρνω, που περιμένω..
καιόμενη βάτος με τα μαλλιά μου..
τα ξεμπλεγμένα.. μέσα στα χέρια σου
ανακατατεμένα και πονεμένα..
απ΄του Πάθους σου τη τρέλα ..
σαν μαύρα φύκια στην άμμο ριγμένα..

Εκστασιάζομαι η ονειροπόλα κι
ανασηκώνομαι και είμαι μόνη..
με ένα κατακόκκινο σατέν κρύο σεντόνι..
στο πυρακτωμένο το άδειο κορμί μου..
που περιμένει... που σ΄ανασταίνει..
σαν τ΄άγριο θηρίο που δεν ξαποσταίνει..

Δεν υπάρχουν σχόλια: