Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2012

Ο ΄Αγγελός μου...



Ο ΄Αγγελός μου ... {Γιούλη Τσουρεκά} 

Ο ΄Αγγελός μου είναι ο πιο όμορφος του Κόσμου..
έχει στις πλάτες του φτερά..
πόδια δυνατά και στιβαρά ...
στήθος μεγάλο, ανοιχτό 
που το λατρεύω .. το ποθώ.. 
μία Καρδιά Μεγάλη.. 
που όλο το Κόσμο Αγαπά 
και ασταμάτητα χτυπά..

Ο ΄Αγγελός μου είναι δυνατός, ρωμαλέος,
θαρραλέος, ισχυρός, καθόλου.. ντροπαλός..
προκλητικός, γοητευτικός, ακμαίος,
ανυπέρβλητα Ερωτικός, γοητευτικός,
μα και μοιραίος..

Ο ΄Αγγελός μου, ο αγαπημένος μου..
η Ζωή μου κι ο Θάνατός μου..
ο Ουρανός μου.. η Γη μου...
ο Αχέροντάς μου.. ο ΄Αδης μου..
οι Επτά Ουρανοί τα Μαύρα Τάρταρα..

Ο ΄Αγγελός μου.. δεν είν΄δικός μου..
ποτέ δεν θα΄ναι..
γιατί διστάζει .. μα δεν με νοιάζει..
Ζει Μέσα Μου.. κι ας απουσιάζει..
η αδρεναλίνη είναι δική μου..
δεν την μοιράζομαι.. εγώ την Ζω..

Ο ΄Αγγελός μου είναι μονάχος..
τον Αγκαλιάζω, εκστασιάζομαι και
τον Ποθώ..
Τον Αγαπάω, τον Θαυμάζω...
μα σπανίως τον Αγκαλιάζω..
γιατί ..φοβάται.. πως αν μ΄αγγίξει
απλά, δεν θα μπορεί ..
να .. ξεκολλήσει...

Ο΄Αγγελός μου.. δεν το γνωρίζει
πως είν΄δικός μου..
μεσ΄στο μυαλό μου.. τον εξουσιάζω..
τον αφουγκράζομαι... τον νοιάζομαι..
δεν τον πιέζω, δεν τον αγχώνω,
τον περιμένω κάθε νυχτιά..
κι όταν δεν έρχεται ..
εγώ σα Διάβολος ..
τον ΄Αγγελό μου.. τον Πνίγω ..
Μέσα σε Μία Τεράστια
Δικιά Μου Αγκαλιά....

Δεν υπάρχουν σχόλια: