Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013

Καρδιά Φωτιά.....


Καρδιά Φωτιά... {Στίχοι : Γιούλη Τσουρεκά}

Χθες βράδυ είδα στ΄όνειρο μου
πως ήμουνα στα κόκκινα ντυμένη..
κατακόκκινα..από μαλλιά..
κόκκινα μακρυά.. όπως είναι...
μα πιο έντονα... της φωτιάς.
Ντυμένη στα κόκκινα..
με κόκκινο μακρύ μαντήλι..
ριγμένο στα μακρυά μαλλιά μου
κάτω απ΄τους γυρτούς μου ώμους..
κόκκινο μανδύα.. ακαθόριστο..
όχι ραμμένο..
ένα ύφασμα ριγμένο
να ντύνει το γυμνό κορμί μου..
και μία αίσθηση ..παράξενη..
να καίγομαι θαρρείς ολόκληρη..
παντού φωτιά..
Πρώτα,στα χέρια μου
που τα είχα
προταγμένα μπροστά απ΄
τη καμένη καρδιά μου..
έβγαζαν φλόγες..
κατακόκκινες φλόγες...
που χόρευαν κι έλαμπαν
μέσα στο μαύρο σκοτάδι
της διαλυμένης ψυχής μου και,
καίγονταν κι αυτή μαζί...
πρώτα Εκείνη, η Ψυχή...
η αβέβαιη... η έρημη...
Η καρδιά μου, καιγόταν κι
αυτή.. φλογισμένη, αναμμένη,
ερυθρή σαν το φεγγάρι που
βουτάει το γιόμα μέσα στη
Θάλασσα που ατάραχη μένει..
όταν μία καρδιά καίγεται..
έχει φωτιά η καρδιά..
παρανάλωμα γίνεται στα
εσώψυχα .. Φωτιά..
Καρδιά Φωτιά...
που ως και μία Θάλασσα,
δεν είναι ικανή να σβήσει
την καρδιά που καίγεται,
που λιώνει στις φλόγες
των λυγμών και των
δακρύων της....
Καρδιά Φωτιά...
ολομόναχη, ξεχασμένη μένει..
στη πυρά των
Αιώνιων Αισθημάτων της.....

Δεν υπάρχουν σχόλια: