Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013

΄Αγγελέ μου......



΄Αγγελέ μου..... {Στίχοι: Γιούλη Τσουρεκά}

΄Αγγελέ μου Εσύ Μονάκριβέ μου..
στον Ουρανό Πετάς .. γυρνάς..
τρέχεις, περπατάς..
πάντα Ελεύθερος.. ρωμαλέος,
με τις θεόρατες, λευκές φτερούγες σου
προφύλαξες, προστάτεψες την
άστατη ζωή μου...
Σε ευγνωμονώ ΄Αγγελέ μου...
μα απόστασες κι Εσύ...
δεν είσαι ακούραστος...
΄Επεσες, έγειρες, στα Σκαλοπάτια
του Παράδεισου της Πόρτας μου..
της Πόρτας της Μεγάλης Αβύσσου..
της Ψυχής μου...
Συγκλονίστηκα, Ταράχθηκα,
Τρόμαξα, Ντράπηκα...
Γονάτισα ταπεινά μπροστά σου,
σαν αιώνια σκλάβα σου..
με απογυμνωμένη ψυχή,
δίχως αιδώ, δίχως "πρέπει",
δίχως ντροπή, δίχως θυμό,
ίχνος ..ευπρέπειας κάλπικης..
συγχώρεση ζήτησα ΄Αγγελέ μου και,
μία Μοναδική Χάρη Σου..
να μην Πετάξεις στους Ουρανούς..
να μείνεις Εδώ, όπως Είσαι..
σε Θέλω, σε έχω Ανάγκη,
μείνε Εδώ... σε δέχομαι όπως
Είσαι ΄Αγγελέ μου..
Ακόμη και με τις
Πληγωμένες Φτερούγες σου,
εγώ θα σε γιατροπορέψω..
Εδώ γονατιστή στα Σκαλοπάτια
του Παραδείσου των Ψυχών μας..
στάσου όρθιος, κράτα γερά το
Χέρι μου.. ΄Ελα....
Πάμε μαζί σου στο Παράδεισο μας
΄Αγγελέ μου... μην φοβάσαι πια..
Δες το Φως...
διαχέεται απ΄τον Ουρανό μας...
΄Αγγελέ μου... μην ξεχνάς...
το Φως κι η Αγάπη Νικά...
γονατιστή στο φωνάζω
μ΄αναφιλητά να Μ΄Ακούσεις..
΄Αγγελέ μου, Πέταξε Πάλι Ψηλά...
Μα όχι Μόνος πια, ΄Αγγελέ μου....
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: