Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2013

Ο Καθρέφτης μεσ΄στο Καθρέφτη....



Ο Καθρέφτης ..μεσ΄στο Καθρέφτη.. {Γιούλη Τσουρεκά}

Κι όταν όλα μας φαίνονται ανάποδα..
κι όταν από ψυχής μας δίνουμε τα πάντα
στους φίλους που αγαπάμε από καρδιάς..
κι όταν σε δύσβατο μονοπάτι ζωής μας
βρισκόμαστε..
οι φίλοι, μας δίνουν μόνο συμβουλές..
τι να τις κάνουμε κι αυτές..
..υπάρχει Ελπίδα; .. αναρωτιέσαι..

΄Οταν για την αγάπη μας
κάνουμε θυσίες ..που θα έκαναν..
ηθοποιοί ...τραγωδίας προφανώς..
όταν μία καινούργια αγάπη έρχεται
κοντά μας για να παίξει κι Εκείνη..
η πεντάμορφη, η παραμυθένια,
η Ιερή Αγάπη..

΄Οταν οι δουλειές μας πάνε... στράφι..
Τότε, ήρθε η ώρα να κάνουμε
την Επανάσταση μας γενικώς και
ειδικώς, προσωπικώς, με κάθε τρόπο..
Προφανώς...
Είναι στο χέρι μας και στη Καρδιά μας
Γενικώς...
τα κακώς κείμενα και τα στραβά
να ισιώσουμε σαφώς,
Τον Καθρέφτη μας κατάματα κοιτάμε κι
με απορία αναρωτιόμαστε..
Καθρέφτη μου Καλέ, θα΄θελες σε΄Σε
να πούμε όλα όσα ξεκάθαρα
βλέπουμε στο Είδωλό Μας;;...
Στις Ομορφιές Σου Είσαι Σήμερα..
..έτσι ας Εκφραστούμε... και
Συμβιβάζομαι Αγάπη μου, Καθρέφτη μου..
της Ζωής Μου.. Αλήθεια Μου...
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: