Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013

Η Αλήθεια.....



..Η Αλήθεια.. {Στίχοι: Γιούλη Τσουρεκά}

Τι δύσβατο μονοπάτι η Αλήθεια..
στενό, αδιάβατο, ανυπέρβλητα δύσκολο..
έχει γκρεμό στο πόντο .. 
Η Αλήθεια κρέμεται από μία λεπτή,
τόσο δα λεπτή κλωστή, σα δεν 
αισθανόμαστε να τη λέμε..
να τη φοβόμαστε, να τρομάζουμε
στη θέα της, σαν τάχα να΄ναι φάντασμα..
ή ο διάβολος.. απροκάλυπτος, γυμνός,
εριστικός, προκλητικός..
Η Αλήθεια.. μεγάλη Ιστορία,
ανεξιστόρητη, απύθμενη, αδιάβατη,
μα και γενναία κι όμορφη σα τα μάτια σου...
που πρόδωσαν, που πλήγωσαν, που σκότωσαν,
ό,τι πιο όμορφο γεννήθηκε μέσα μου
στην ερημιά του τελευταίου χρόνου
της μικρής ζωής μου..
Κάθε αλήθεια κρύβει μία πληγή,
ένα κομμάτι αίμα, ένα μαχαίρι,
που μπαίνει βαθιά στη καρδιά
τη τρυπάει, τη διαπερνάει,
τη διαλύει σε εκατομμύρια κομμάτια..
Φτάνει ανελέητα ως την άλλη πλευρά ..
Αλήθεια ως το κόκκαλο..
ανείπωτη Αλήθεια από τα χείλη σου
που είναι η μόνη λέξη που δεν λένε..
Το έχω καταλάβει.. καιρό τώρα πολύ...
στέρεψαν τα δάκρυα απ΄τα μάτια μου
που "αιώνια" ασταμάτητα κλαίνε....
Αντίο Αλήθεια....
θα σε συναντήσω στη Γέφυρα..
όταν θα΄ρθει ο βαρκάρης
να με πάρει στην αντίπερα όχθη
της ανυπαρξίας της Ζωής μου,
των Αισθημάτων μου,
των Δακρύων σου και
των Δακρύων Μου.....

Δεν υπάρχουν σχόλια: