Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2013

Κόκκινο τριαντάφυλλο.. Κόκκινα Χείλη...


Κόκκινο τριαντάφυλλο.. Κόκκινα Χείλη... {Γιούλη Τσουρεκά}

Ω, αγαπημένε μου, λατρεμένε εραστή 
μου, φάντασμα της άυλης νύχτας μου,
σε περίμενα Θεέ μου, Πρίγκιπα μου, 
Κύριέ μου, απόλυτο πάθος μου, 
λατρεία μου, αφοσίωσή μου... 
΄Εβαψα με το Κόκκινο του Πάθους
τα φιλήδονα χείλη μου..
έκοψα απ΄το κήπο μου ένα
Κόκκινο Τριαντάφυλλο...
το Δάγκωσα δυνατά..
με τα αγκάθια του...
τι κι αν πονάω ..
αίμα δεν θα βγάλω αφού
τόσο σε αγαπάω ΄Αρχοντά μου..
Περιμένω να μου το κλέψεις
με τα δυνατά σου χείλη..
να το κάνεις Δικό σου..
να το φυτέψεις στο Κήπο σου..
να μην μαραθεί..
να μείνει ζωντανό για πάντα..
στα Χείλη μας...
αφοσιωμένη, γονατιστή σε παρακαλώ..
δεν έχω πια ίχνος περηφάνιας ..
Με Δάμασες...! ..
Μείνε μέχρι να φυτρώσουν
εκατομμύρια τριαντάφυλλα
στη Πεδιάδα της Ψυχής Μας..
Σε Περιμένω Μοναδικέ Μου..
ακαλλιέργητα Κόκκινα Τριαντάφυλλα..
Διάσπαρτα Παντού....
΄Ενα, ζωγραφισμένο πάντα στα
χείλη μου για σένα....
τα άλλα διασκορπισμένα Παντού..
όπου περνάς .. ό,τι Κοιτάς,
ό,τι σκέφτεσαι,
όπου επικεντρώνεις ..την Εικόνα
των Κόκκινων Ονείρων μας.... ♥

Δεν υπάρχουν σχόλια: