Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2013

στη Χώρα του Ποτέ.....



..στη Χώρα του Ποτέ... {Γιούλη Τσουρεκά}

Κάπου ..Εκεί.. μέσ΄στο Πλανήτη 
του μυαλού μου ..
μέσα στη δίνη του βυθού μου,
υπάρχει μία Χώρα, ξέχωρη, άλλη, 
απόκοσμη, απερίγραπτη, ούτε μαγική, 
ούτε ..κανονική, ούτε δελεαστική..
Υπάρχει μία χώρα ανθρώπινη.. 
με αδυναμίες, ελαττώματα,
κουσούρια που θα΄λεγε η μάνα μου..
..μία χώρα με βαθιά αγάπη, αλήθεια,
καθόλου θλίψη, απογοήτευση, θυμό,
ανισονομία, καταθλίψεις, κρίσεις πανικού..
κι όλα αυτά τα μοντέρνα καλέ μου...
που μας επέβαλλε... αυτό μάτια μου
να δεις πως το λένε....
α.. ναι, το θυμήθηκα η ευλογημένη...
το δου νου του...
..μία χώρα που δεν ζητάει ..παράδες
να σου πάρει... μία χώρα που σου
δίνει μονάχα...
Ναι σου Δίνει.. Μόνο σου Δίνει...
Μουσική, Χορό, Ποίηση, Κείμενα
για να διαβάσεις...
να προβληματιστείς... αλλά και
να Γελάσεις.... Με την Ψυχή Σου
Να Γελάσεις...
και στα δύσκολά σου, όχι, Ποτέ σου
να μην Κλάψεις,
να μην ηττηθείς,
να μην φοβηθείς,
Μα Μόνο Νικητής να Βγεις...
Είναι η Χώρα της Ψυχής μου..
του δικού μου αχανούς Νου...
του παρεξηγημένου ίσως....
μα τι με νοιάζει;!
Αφού επέλεξα να Ζω για πάντα
στη Ζωή μου κι είναι
η Χώρα του Ποτέ, και.
Ναι βρε Μάγκες είναι και
Επιλογή μου...! {Με Αγάπη...♥}

Δεν υπάρχουν σχόλια: