Παρασκευή 5 Απριλίου 2013

Σε ψάχνω παντού {Γιούλη Τσουρεκά} - 5/4/2013


Σε ψάχνω παντού {Γιούλη Τσουρεκά} - 5/4/2013

Σε ψάχνω παντού 
στις χαραμάδες των πεζοδρομίων,
στις στάσεις των λεωφορείων,
στο μετρό, στις μεγάλες λεωφόρους,
Σε ψάχνω παντού,
στις πέτρες, στα λουλούδια,
στην άμμο της θάλασσας,
στις παλιές φωτογραφίες, μα και
στις πρόσφατες, όταν πονάς,
όταν νευριάζεις, όταν γελάς.
Σε ψάχνω παντού,
στη σιωπή μου όταν μόνη
ξυπνώ τα πρωινά για τη δουλειά,
τα μεσημέρια στο δρόμο που
κάπου τελειώνει και επιστρέφω...
τ΄απόγευμα στο περπάτημα μου,
το βράδυ στην πολύβουη σιωπή
της πολυτάραχης μοναξιάς μου.
Σε ψάχνω παντού.
Το Χειμώνα στη βροχή και στο χιόνι.
Την ΄Ανοιξη στη χλωροφύλλη και
στα χρωματιστά πέταλα των λουλουδιών.
Το Καλοκαίρι μέσα στα κοχύλια
της Θάλασσας, ακόμη και στους αχινούς κι
ας ματώνουν τα δάχτυλά μου.
Το Φθινόπωρο στα πεσμένα πορτοκαλί και
κίτρινα φύλλα των δένδρων.
Σε ψάχνω παντού.
Στο Κορμί μου που σημάδεψες.
Στο Νου μου που βίασες.
Στη Ψυχή μου που πίκρανες.
Στη Καρδιά μου που άλωσες.
Σε ψάχνω παντού.
στην αόρατη φωλιά των
πληγωμένων γλάρων,
πάνω απ΄το πέλαγος
της αιωνιότητας των
στιγμών μας... {Γ.Τ.}

Δεν υπάρχουν σχόλια: