Πέμπτη 27 Ιουνίου 2013

Φύση Μου.... {Γιούλη Τσουρεκά}



Φύση Μου.... {Γιούλη Τσουρεκά}

Φύση Μου λατρεία μου,
μαύρα σύννεφα κεντάς
στα κενά της ψυχής μου
βράχια της υπομονής,
της προσμονής, της ελπίδας,
ολόκληρη η ζωή μου..
Μέχρι "Χθες" ήσουν λιβάδι
πράσινη πεδιάδα,
καρπερή Γη κι
έγινες αίφνης χέρσα Γη
σαν σου μίλησα για την Αγάπη..
Φύση Μου, απομακρύνθηκες πολύ,
πέρασες την απέναντι όχθη,
έγινες τραχύς, απότομος και αγενής,
αγνώριστος σε μένα..
΄Εχω την ψευδαίσθηση πως όλα
πια τελούνται Αλλού,
έξω από μένα μακρυά,
στο Υπερπέραν.. Φύση Μου..
Φύση Μου, μην ξεπερνάς
τον εαυτό σου, ώστε να
γίνεις το "αρνητικό σου"..
Δεν σου ταιριάζει τόση Ασχήμια..
Ξεσυνννέφιασε .. γαλανός ουρανός
το πρόσωπό σου..
γαλήνιο το βλέμμα σου κι
απόστρεψέ το απ΄τον κοφτερό
βράχο της βαρειάς Σιωπής Σου..
είναι Κατάρα, Βρισιά στο Σύμπαν..
Φύση Μου, Λατρεμένε μου,
μην λερώνεις ακόμη
άλλη μία φορά το βλέμμα σου..
Φύση Μου.. πάρε Δροσιά,
πάρε Πνοή απ΄το Πράσινό σου
και Προχώρα .. Φύση Μου...
Φύση Μου, χαμογέλα πάλι
στη Ζωή να ξαστερώσει,
να φέξει ο ζωοδότης ήλιος
στη καθάρια ματιά σου..
Φύση Μου ... ας μην εξαγοράσεις
γι΄άλλη μία φορά με
"πλαστογραφίες" το κενό σου.....{Γ.Τ.}

Δεν υπάρχουν σχόλια: