Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2013

Μία Νύχτα κάποιου Ιούνη...... {Γιούλη Τσουρεκά}



Μία Νύχτα κάποιου Ιούνη...... {Γιούλη Τσουρεκά}

Μικρές πρωινές ώρες ..
δωμάτιο μεγάλο 
σοφίτα επικλινής και 
ατμοσφαιρική..
Τεράστιο κρεββάτι άδειο..
δύο κορμιά στο 
Απόλυτο Ένα.
Με κρατούσες αγκαλιά.
Σφιχτά τόσο σφιχτά
που πονούσα γλυκά
είναι απ΄το Πόνο που
μ΄αρέσει, που θέλω
να διαρκέσει Αιώνες πάντα
στη δική σου Αγκαλιά.
Καταφύγιο η Αγκαλιά Σου.
Σε Πίστευα.
Σε Θαύμαζα..
Μεγαλείο στον άντρα να
έχει το Θαυμασμό μίας
αληθινής γυναίκας που
τον αγαπάει δίχως καμία
Προσμονή..
Τόσο Ελεύθερα, Τόσο Ξέγνοιαστα,
Τόσο Απονήρευτα που να μην
υποψιάζεται τι κρύβεται Πίσω
από Εσένα που Θαυμάζω..
Ψεύτικες ... αναρτήσεις ...
ευαισθησίες της στιγμής για
προβολή του εγωισμού και δόξα
του Εγωκεντρισμού...
Κρυψίνους...
Παρορμητικός ήρθες επιπόλαια...
Ήμουν ανυποψίαστη, τυφλή,
δέσμια του Έρωτα, του Πάθους.
Σε ρώτησα εκείνη τη νύχτα.. :
Τι είμαι για Σένα;!
Κάπνιζες κρατώντας με σφιχτά
κοιτάζοντας την οροφή της
χαμηλής σκεπής..
Με Κοίταξες αστραπιαία..
σκέφτηκες για λίγο,
μου απάντησες ακαριαία
κοιτάζοντας ένα μυγάκι
που πετούσε στο ανοιχτό
παράθυρο της οροφής...
Τι είσαι για Μένα;;! ...μου είπες...!
Μία νύχτα Μόνο Είσαι στο
Τίποτα της ζωής Μου... {Γ.Τ.}

~ 9/9/2013 Αφιερωμένο στις Γυναίκες που "παγιδεύονται" στα συναισθήματά τους, ανυποψίαστες το ζοφερό Αύριο.
Προσοχή στο ..Κενό.. Για μία Ομάδα Γυναικών Με Αλληλεγγύη..!

Δεν υπάρχουν σχόλια: