Τετάρτη 25 Δεκεμβρίου 2013

Ονειρεύτηκα.. {Γιούλη Τσουρεκά} 26/12/2013


Ονειρεύτηκα.. {Γιούλη Τσουρεκά}

Ονειρεύτηκα ξημέρωμα Χριστούγεννα,
μέσα από ήχους, αισθήσεις, 
υποσυνείδητο, επιθυμία, 
πόθο, έρωτα πως,
σε κρατούσα στην αγκάλη μου
για ώρες πολλές..
Τόσο που βάρυναν
τα χέρια μου.
Μούδιασα, αφέθηκα
όμως δεν σ΄άφησα.
Σε κρατούσα σφιχτά.
Δεν φοβόμουν να
μην φύγεις και εξαφανιστείς.
Υποσυνείδητα μέσα στον
ύπνο το γλυκό που
με είχες συμπαρασύρει
βίωνα τη ζεστή σου Αγκαλιά
σε Συνειδητό Όνειρο..
Τι Παρωδία θεέ μου..
Ένοιωσα την Ελευθερία Μαζί Σου
μέσα στο Κόσμο του Ονείρου μου..
Ένοιωσα Καταφύγιο
την Αγκαλιά σου μέσα στη
Δική μου Αγκαλιά..
Μα ξαφνικά ξύπνησα,
τόσο βίαια, τόσο απότομα,
δεν πρόλαβα καν΄
να ανοίξω τα χέρια μου.
Μόνο τα κοίταξα.
Ακόμη δεν ξέρω,
μήτε κατάλαβα πως
βρήκα μία Αγκαλιά,
Αγριολούλουδα.. {Γ.Τ.}

2 σχόλια:

ΧΡΗΣΤΟΣ/Christos είπε...

Ήταν αυτά που σου έστειλα Γιούλη μου! Καλημέρα και χρόνια πολλά!

Γιούλη Τσουρεκα Juli Tsoureka είπε...

Καλέ μου Φίλε Χρήστο,
Καλό μεσημέρι, σου εύχομαι ξανά Πολύχρονος, να έχεις Υγεία, Κάθε Καλό στη ζωή σου! Μεγάλη Τιμή κάνεις για μένα να διαβάζεις τις σκέψεις μου... Με αφόπλισες, με συγκινείς.. Σε ευχαριστώ που νοιώθεις τα αληθινά μου συναισθήματα.. Κάποιος, Κάποτε που αγάπησα πολύ... μένει σιωπηρός.. Δεν ξέρω ..μήπως και να το εκλάβω θετικά;!