Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2013

Αντιμέτωπη..{Γιούλη Τσουρεκά}


Αντιμέτωπη..{Γιούλη Τσουρεκά}

Αντιμέτωπη εγώ με μένα.
Κανένα περιθώριο υποχώρησης,
δικαιολογίας, ψέματος σε μένα;!
Αντιμέτωπη με τον εαυτό μου.
Αλήθεια ή Θάρρος;!
Τι δίλημμα μεγάλο.
Θάρρος ν΄αντέξω
τα θέλω μου, ό,τι αγαπάω,
ό,τι συναισθάνομαι.
Αλήθεια στην αποδοχή
σε μένα που με έχω
απέναντι.
Αντιμέτωπη.
Με κοιτάζω ίσια στα μάτια.
Τι να μου πω;!
Δεν μπορώ να κάνω πίσω.
Δεν θέλω.
Κάτι με σπρώχνει
να προχωρήσω στο δύσκολο,
στο υπερβατικό, στο αδύνατο.
Αντιμέτωπη.
Πιστεύω, Ελπίζω, Επιθυμώ το
αδύνατο να γίνει Δυνατό.
Αλλιώς, δεν υπάρχω, δεν ζω.
Βαλτώνω, μαραίνομαι, μουχλιάζω
αντάμα με την κραυγή της
πολυκαιρισμένης σιωπής μου.
Αντιμέτωπη.
Βουβά δάκρυα.
Ανάμεικτα συναισθήματα.
Χαράς, Προσμονής μα και λύπης.
Αντιμέτωπη.
Πόσο "αδιανόητη" μοιάζει
η αληθινή αγάπη;
Αντιμέτωπη.
Πως ο Έρωτας δεν είναι
πάντα Τυφλός, δεν είναι
μάντης Τειρεσίας, μα
είναι Γεράκι, Αετός το
Βλέμμα Του, τόσο που
με διαπερνάει ολόκληρη,
ως τα μύχια της Ψυχής μου
σα το ηλεκτρικό ρεύμα.
Αντιμέτωπη..
Που βρίσκομαι;!
Με ρωτάς;;!!
Κοντά σου βρίσκομαι,
αντιμέτωπη με μένα..{Γ.Τ.} ~ 8/12/2013 ~

2 σχόλια:

ANNA FLO είπε...

Πολύ καλό!!!!!!!!!!Μπράβο σας!
Καλή συνέχεια!

Γιούλη Τσουρεκα Juli Tsoureka είπε...

Καλημέρα σας κ.Άννα! Χρόνια σας Πολλά, Καλά, Ευτυχισμένα, Δημιουργικά! Σας ευχαριστώ από καρδιάς μου! Να έχετε μία καλή, ευεργετική βδομάδα!!