Δευτέρα 26 Μαΐου 2014

Κρυφή Αγάπη .. {Γιούλη Τσουρεκά}


Κρυφή Αγάπη .. {Γιούλη Τσουρεκά}

Ούτε στο Φως του Ήλιου,
ούτε στη σκιά του φεγγαριού
πως να δω ελεύθερα τα μάτια σου, 
κρυφά τα βλέπω στο ημίφως,
και τα φιλώ αχόρταγα, αδηφάγα.
***********************
Στον απέραντο Ωκεανό της Ψυχής Μου,
σε κρύβω Έρωτά μου, ιδεατέ και σπάνιε.
Η καρδιά μου σε αγαπάει δίχως ένοχες,
όμως με άπειρα λάγνα πάθη,
του μυαλού και του κορμιού, αχαλίνωτα.
Με πόνο κρύβω την αγάπη μου,
στα έγκατα της Γης, στα βάθη του Είναι Μου.
************************
Ατέλειωτες είναι οι σκέψεις που πλημμυρίζουν
το Νου μου, κάθε στιγμή της μέρας,
κάθε λεπτό της ατέλειωτης μεγάλης νύχτας.
Φυλακισμένα Σ΄Αγαπώ, είναι παράπονό μου.
Ας ερχόταν μία στιγμή να μην υπάρχει,
μήτε φραγμός, μήτε φόβος να το φωνάξω
δυνατά, η Πλάση να Τ΄Ακούσει. {Γ.Τ.}


Δεν υπάρχουν σχόλια: