Τρίτη 27 Μαΐου 2014

Στην Αληθινή Αγάπη Είμαστε ...ξυπόλητοι.... Ω Ναι!! ~ {Γ.Τ.}


Στην Αληθινή Αγάπη Είμαστε ...ξυπόλητοι.... Ω Ναι!! ~ {Γ.Τ.}

Ήρθε η Άνοιξη και,
φεύγει..
Μύρισε Θάλασσα και Καλοκαίρι.
Βγήκα ξυπόλυτη ένα πρωινό,
έφτασα στην Ακτή.
Μία Νέα Άνοιξη φέτος που
με πνίγει... Μου κόβει την ανάσα...
Που έφυγε γρήγορα σα τη σφαίρα.
Απροσδόκητα, Απρόσμενα γρήγορα,
έρχεται ένα άγνωστο καλοκαίρι.
Θέλω να ξέρω τι θα φέρει.
Δροσιά ή κάψα, λάβα Έρωτα;!
Είναι η Ψυχή μου περίεργη τάχα,
που, δεν αντέχει να κουβαλήσει τόση Ομορφιά..
Ναι Αγάπη μου, δες, κοίταξε Μέσα Μου,
όλη αυτή η Ομορφιά, μοιάζει σα να φορτώνεις
στη ράχη ενός μυρμηγκιού ένα κόκκινο Ρόδι.. {Γιούλη Τσουρεκά}

~ Ένα απόσπασμα αγαπημένων σκέψεων και αναμνήσεων ~

~ Καλή Ανατολή με την Αγάπη Μου.... Ξυπόλητη ασφαλώς..!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: