Κυριακή 5 Οκτωβρίου 2014

Πυξίδα Αγάπης {Γιούλη Τσουρεκά}



Πυξίδα Αγάπης {Γιούλη Τσουρεκά}

Πυξίδα θα βάλω Νου και Ψυχή, 
να μελετάω απ΄της Οδηγίες της,
τη φορά του Ήλιου.
------------------------------------------
Πως φτάνει, πως αγγίζει ο Ήλιος
τα "κομμάτια" της Θάλασσας,
σαν βουλιάζει μέσα στο 
απροσπέλαστο Μπλε Της.
---------------------------------------
Όχι, μόνο με την Πυξίδα Μου
λέω να βαδίσω.
Δεν βάζω κανέναν άλλον
"μεσολαβητή" στην αγάπη.
--------------------------------------
Ακολουθώντας την Πυξίδα μου,
τη φορά του ήλιου,
την απεραντοσύνη της Θάλασσας,
με πήρε στην αγκάλη της η Νύχτα,
ζεστά τ΄αστέρα του Ουρανού,
φιλόξενα τα "δωμάτια" των βράχων.
----------------------------------------
Πυξίδα μου, είμαι Εδώ,
"βαφτίζομαι" ξανά,
τώρα πια με τη Θέλησή Μου.
Κλαίω από Ευτυχία,
Προσμένοντας την Αγάπη. {Γιούλη Τσουρεκά}

Δεν υπάρχουν σχόλια: