Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2014

Σκόρπιες Σκέψεις {Γιούλη Τσουρεκά}



Σκόρπιες Σκέψεις {Γιούλη Τσουρεκά}

Αποδημητικά πουλιά οι σκέψεις μου, 
πάνε, έρχονται από Ανατολή σε Δύση.
Όταν φεύγουν πλακώνεται η ψυχή μου.

Όταν έρχονται αγαλλιάζω κι ηρεμώ, 
σα να΄χω μπρος μου 
όλη τη Γη Ειρηνική κι Ευτυχισμένη.

Φεύγουν διαβατάρικα πουλιά
οι σκέψεις μακρυά μου,
κι όμως,
βαθιά είναι ριζωμένες στη καρδιά μου.

Φόρεσα το κόκκινο παλτό μου,
έκανε κρύο, παγωνιά.
Δεν χειμώνιασε ακόμα, όχι,
μα το σπιτάκι στη μέση
του πουθενά και παντού,
έχει πάντα συννεφιά,
ανήλιαγο και μόνο.

Είναι γιατί ο ήλιος
επισκέπτεται
τον συνωστισμό του Κόσμου,
προσπαθώντας να κάνει
ζεστασιά στους πολλούς,
μα, ωστόσο, πάντα
τους λίγους
αγγίζει με μία
ζεστή μακρινή αχτίδα του .. {Γιούλη Τσουρεκά}

Καλό Κυριακάτικο Ξύπνημα *Καλή Ανατολή*

Δεν υπάρχουν σχόλια: