Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2014

Μανταρίνι στο Χρόνο .. {Γιούλη Τσουρεκά}



Μανταρίνι στο Χρόνο .. {Γιούλη Τσουρεκά}

Καθαρίζω φλούδες μανταρίνι.


Αργά, πολύ αργά.
Νωχελικά σχεδόν.
Τις κάνω μικρά κομμάτια.

Τις συνθέτω σε όλες 
τις κατευθύνσεις.
Πάνω, κάτω, πλάγια,
παντού.

Συνθέτω το χρόνο με
το Πορτοκαλί της Επιστήμης
από της φλούδες των μανταρινιών.

Ζωγραφίζω το χρόνο,
τους δείκτες του ρολογιού,
τα δευτερόλεπτα, τα λεπτά
της απρόβλεπτης ώρας.
Ώρες ολόκληρες περνούν
ζωγραφίζοντας το χρόνο με
τις φλούδες απ΄τα μανταρίνια.

Μέρες ολάκερες φτιάχνοντας
χρωματιστά παζλ που
αντανακλούν στα
μελαγχολικά μάτια μου.

Χρόνια, πολλά χρόνια,
ασυμβίβαστα, αδύνατον
να χαριστούν ξανά στο διηνεκές.

Φλούδες μανταρίνια είναι
το μέτρημα μου σε
μία μοναχικότητα,
που Μοσχοβολάει
χυμό και φλούδα μανταρινιού,
που ζωγραφίζει μεσ΄στο
αχανές του νου μου
ό,τι έδωσα και ό,τι δεν πήρα
Ό,τι πήρα και ό,τι δεν έδωσα.

Ατέλειωτες οι μανταρινένιες
ζωγραφιές μου, αψηφώντας
τον χρόνο που κυλάει.
Είναι η Ζωή μου Όλη.
Ένα ατελείωτο Ταξίδι
μίας πικρόγλυκης αγάπης.
Σαν Φλούδα Μανταρινιού. {Γιούλη Τσουρεκά}

Πίνακας : Salvador Dalí

Δεν υπάρχουν σχόλια: