Δευτέρα 29 Ιουνίου 2015

Τρίτος Παγκόσμιος.. {Γιούλη Τσουρεκά}



Τρίτος Παγκόσμιος.. {Γιούλη Τσουρεκά}

Είναι στ' αλήθεια επώδυνο,
πολύ σκληρό και ζόρικο,
απροκάλυπτα φανερό 
κι επικίνδυνο συνάμα.
Να Ζούμε ΄Ολοι Μας,
ο Τρίτος Παγκόσμιος Πόλεμος
ο Οικονομικός, κοινωνικά,
πολιτικά, πολιτισμικά,
άκρως φασιστικός..
Οι ημέτεροι κι οι ιθύνοντες,
σα τάχα να μη γνώριζαν,
απευθυνόμενοι ιστορικά
μα πάντα, στις πλάτες του Λαού
τα βάρη όλα ρίχνουν,
κι ανήξεροι δήθεν,
χλευάζουν σε εμάς απευθυνόμενοι απαντούν..
Πληρώστε Εσείς, τα εργοστάσιά μας
τώρα πια αργούν και κλείνουν οσονούπω.Ακάθεκτοι κι ανελέητοι εξακολουθούν
την Ιστορία μας οι κεφαλαιούχοι -
καπιταλιστές να προσδιορίζουν,
να διατάζουν ως οι ισχυροί,
ανά τους αιώνες πάντα,
με το Διαίρει και Βασίλευε,
εμάς τους εργαζόμενους, Αυτοί να Διοικούν.


Κουράστηκα, απόστασα
κι εγώ ως εργαζόμενη, με ένα μισθό
όπως ΄Ολοι Μας, Χρόνια και Χρόνια.
Σκέφτομαι πολλές φορές μονάχη,
τι νόημα έχει να εργάζομαι,
τον Στόχο Μου έχω χάσει,
το Μέλλον το αβέβαιο κι ανύπαρκτο,
τον εαυτό μου αισθάνομαι,
στ' αλήθεια πλέον,
"παρείσακτο" η Σκέψη Μου Καλπάζει,
μόνο στα Νιάτα,
Τα Νέα Τα Παιδιά Όλου Του Κόσμου Αγκαλιάζει..!!
{Γιούλη Τσουρεκά}

Δεν υπάρχουν σχόλια: