Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2016

Γυρίζω Σελίδα ¨ Γιούλη Τσουρεκά




Γυρίζω Σελίδα . Γιούλη Τσουρεκά
Γυρίζω σελίδα μίας νέας περιπέτειας
που ναι, στ΄αλήθεια
είναι συναρπαστική μεθυστική 
με τη ζωή μου μοιάζει
που μέσα στην ψυχή μου
δεν ξεθωριάζει
σα ρούχο παλιό
από το χρόνο φθαρμένο
λουλακί χρώμα ξεπλυμμένο.
Θαρραλέα ακμαία πια νιώθω
την σελίδα της καρδιάς μου
ναι γυρίζω σελίδα
νέο ταξίδι απρόσμενο
απρόσκλητη έρχομαι
στις ονειρώξεις σου ζωή μου.
Γυρίζω σελίδα σα πουλί
αποδημητικό ψηλά πετάω
σε άγνωστους κόσμους
σε πλαγιές βουνών κατρακυλάω
και ναι
επιτέλους Γελάω.
Σελίδα Γυρίζω παλιές ιστορίες
για πάντα κλείνω
στο παρελθόν μου
αρνούμαι να γυρίζω γιατί
ναι σελίδα γυρίζω
νέους κύκλους της δικής μου
ζωής αναγνωρίζω.
Γυρίζω σελίδα
ευτυχισμένη κάμπια μοιάζω
που μεταμορφώνομαι
σε πολύχρωμη πεταλούδα.
Κάθε παλιό φεύγει μακρυά
το ξορκίζω κι αρχίζω
νέα ζωή, νέα αρχή
μία είναι η Ζωή
και η δική μου ζωή είναι λίγη
Γυρίζω Σελίδα και
πάω πάω πάω
στο άγνωστο και γνώριμο
αντάμα με τη Νέα Μου Σελίδα .. Γιούλη Τσουρεκά
14 Σεπτέμβρη 2016 ._

Δεν υπάρχουν σχόλια: